Nouja, ik heb daar verder ook niets over gehoord. Hoorde het van een vriendin die niet met de trein terug kon vanuit Holten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Aanrijdijng in Wierden inderdaad.![]()
Ik dacht te horen dat het deze keer een ongeluk was, maar zeker weten doe ik het niet.
én de papa van Inge, en de broer van Inge!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:26 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Femke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ken jij Wytze en Inge?!?!?!?!![]()
En de moeder van Inge (Rina)
En wat moeten wij daarmee? Hou nou eens je bek trut.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:51 schreef Samzz het volgende:
Goedenavond
Het is lady's night in Glanerbrug. Ik ga niet.
Ik houd ook van jou. Pikachuquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
[..]
En wat moeten wij daarmee? Hou nou eens je bek trut.
Ja, achja. Het boeit me eigenlijk voor geen meterquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:55 schreef Samzz het volgende:
Eeey Nath
Ik zag je ieniemienie aanvaring met Krea
Het zijn drie dameswinkels die geopend zijn. Een schoenenwinkel een kledingwinkel en Faces of Beauty (quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat is er te doen met ladies night dan? Glanerbrug heeft geen fatsoenlijke uitgaansgelegenheden.
Klinkt saaiquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn drie dameswinkels die geopend zijn. Een schoenenwinkel een kledingwinkel en Faces of Beauty () En die geven dan zeg maar gratis advies over dingen.
Met name die laatste is tof, over hoe je je huid moet verzorgen, hoe je je ogen het beste kan accentueren enz. enz.
Maar vooralsnog, ga ik niet
Ik ken wel wat meisjes uit Glanerbrug jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klinkt saai
Ken jij wat meisjes uit Glanerbrug, toevallig?
Ken je een Nathalie en/of Laura?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken wel wat meisjes uit Glanerbrug ja
Ik ken een Nathalie en een Lauraquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ken je een Nathalie en/of Laura?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |