quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Pyjama's zijn tof. Vooral van die grote opa-pyjama's die veel te groot zijn. Een Jasje tot je knieën en een slobberbroek.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]zo'n lekker knus gevoel geeft dat he?
ook motoren hebben lampenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu nog? Het is al haske donker.![]()
Hoi Bob.
met bier/drankquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb ook een pyjama aan en ben ook wel in voor een pyjama-party
daar moet ik ook nog een keer achteraan. motorrijlesquote:
220 posts ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoeveel verschil zit er tussen jullie?
Ja zekers, ik was pas tegen 19.10 thuis dankzij de NS en kon dus niet eerder gaan lopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu nog? Het is al haske donker.![]()
Wrom mocht je niet achterlanges loop'n dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja zekers, ik was pas tegen 19.10 thuis dankzij de NS en kon dus niet eerder gaan lopen.
Normaal loop ik helemaal achteraf, alleen vind mijn moeder dat niet goed (had haar nooit verteld dat ik achteraf liep). Nu maar door de bebouwde kom met zo'n charmant reflectiehesje.
Zwart motorpak en zonnebril naast een Harley. Dan kan je me opdweilenquote:
een harleyquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart motorpak en zonnebril naast een Harley. Dan kan je me opdweilen
Dat is goor. Maar ik vind ie motoren zoooo mooi!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:06 schreef Bob-B het volgende:
[..]
een harleyje weet ook altijd de goede dingen te zeggen
ik ben geen getatoeerde gek met een ring door z'n oor en een hoofddoek
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zwart motorpak en zonnebril naast een Harley. Dan kan je me opdweilen
hoe meer liters hoe beter?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is goor. Maar ik vind ie motoren zoooo mooi!
Zwart en chroom doen het hem hequote:
We gaan een pyjamaparty organiseren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vanaf donderdag geen FOK! meer gezien en nu hier in Duitsland toch wel ff tijd
goedenavond
nog wat spannends/unieks/spontaans etc. gemist?
Weten we nog nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wie = we? en wanneer/waar? en wie komen er allemaal? en verdere details?
REMCOquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:09 schreef ReMcOrE het volgende:
vanaf donderdag geen FOK! meer gezien en nu hier in Duitsland toch wel ff tijd
goedenavond
nog wat spannends/unieks/spontaans etc. gemist?
waar wil je die houden?quote:
mag jij er in je onderbroek bij komen zittenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag jij er in je onderbroek bij komen zitten
sorryquote:
hoeveel topics hej wel neit gemist manquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
sorrydrukdrukdruk, vrijdag+zaterdag bedrijfsuitje, zondag hele dag in bed, maandag werken en daarna gelijk door naar Duitsland, vandaag gewerkt in Duitsland en dan nu ff tijd over
bij jou?quote:
Ach dan komen jij en Nathalie toch alvast bij mij op schoot?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Allemaal in mijn kamer gaat niet passen
Ik heb wel een groot huis, maar geen grote kamerquote:
nog niet misschienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag jij er in je onderbroek bij komen zitten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dan komen jij en Nathalie toch alvast bij mij op schoot?
Iedereen in de woonkamer?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een groot huis, maar geen grote kamer
jij?quote:
de ouders het huis uit schoppenquote:
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.quote:
koop er 1 zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een mooie Schluter! Amaaai wat een tof ding
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.
Ja toch?quote:
Hoe oud en foto's?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjes
willen die niet een keer een weekendje wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjes
quote:
zo'n idee had ik alquote:
Dat ga ik no way voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
willen die niet een keer een weekendje weg
ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Belangrijke vraag:
Wie woont alleen en heeft een ruime kamer?
zolang ze der vent de deur uittraptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik niet
pyjama meet bij MM in groningen
ik had die reactie van San niet eerder dan in jouw post gezienquote:
hehequote:
PICSquote:
een oprotpremie geven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ga ik no way voor elkaar krijgen
om Bob's bedoeling even duidelijk weer te gevenquote:
Neemt niet weg dat ze donders mooi zijn. Misschien later, als ik achteraf woonquote:
maar dan wel met alleen FOK!kersquote:
Die is groot zat ja. Moet ie wel flink opruimen enzoquote:
quote:
gaan we inzamelingsactie houdenquote:
Ik denk dat je zijn huisgenoten niet wegkrijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan wel met alleen FOK!kers
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is groot zat ja. Moet ie wel flink opruimen enzo
jammerquote:
Ik heb ook geen zin in die troep trouwens. Dus neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we inzamelingsactie houden
Die van 19 heeft een relatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)
PM me hun msn maar, dan roggel ik het wiel. En mij niet voor jezelf houden hé
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)
PM me hun msn maar, dan roggel ik het wiel. En mij niet voor jezelf houden hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in die troep trouwens. Dus nee
iets met pyjama party?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |