hehequote:
PICSquote:
een oprotpremie geven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ga ik no way voor elkaar krijgen
om Bob's bedoeling even duidelijk weer te gevenquote:
Neemt niet weg dat ze donders mooi zijn. Misschien later, als ik achteraf woonquote:
maar dan wel met alleen FOK!kersquote:
Die is groot zat ja. Moet ie wel flink opruimen enzoquote:
quote:
gaan we inzamelingsactie houdenquote:
Ik denk dat je zijn huisgenoten niet wegkrijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan wel met alleen FOK!kers
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is groot zat ja. Moet ie wel flink opruimen enzo
jammerquote:
Ik heb ook geen zin in die troep trouwens. Dus neequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gaan we inzamelingsactie houden
Die van 19 heeft een relatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)
PM me hun msn maar, dan roggel ik het wiel. En mij niet voor jezelf houden hé
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Die van 12 is niet intresting, die van 18 al stukken meer en die van 19 helemaal. (jij doet ook nog mee in de competitie, als je afstapt van marine en luchtmacht mooiere pakken enzo)
PM me hun msn maar, dan roggel ik het wiel. En mij niet voor jezelf houden hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in die troep trouwens. Dus nee
iets met pyjama party?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |