nog niet misschienquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mag jij er in je onderbroek bij komen zitten
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach dan komen jij en Nathalie toch alvast bij mij op schoot?
Iedereen in de woonkamer?!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb wel een groot huis, maar geen grote kamer
jij?quote:
de ouders het huis uit schoppenquote:
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.quote:
koop er 1 zou ik zeggenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:26 schreef Samzz het volgende:
Ik zag vandaag een mooie Schluter! Amaaai wat een tof ding
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.
Ja toch?quote:
Hoe oud en foto's?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjes
willen die niet een keer een weekendje wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar daar wonen mijn ouders en mijn broertje bij in. Die kan ik niet een hele dag/nacht wegwerken.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dus. Alleen ipv broertje drie zusjes
quote:
zo'n idee had ik alquote:
Dat ga ik no way voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
willen die niet een keer een weekendje weg
ik nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Belangrijke vraag:
Wie woont alleen en heeft een ruime kamer?
zolang ze der vent de deur uittraptquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik niet
pyjama meet bij MM in groningen
ik had die reactie van San niet eerder dan in jouw post gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |