Veel loos gefilm van de meest oninteressante landschappen, slecht acteerwerk, slechtste make-up ooit en een flut script.
Zijn er nog meer mensen die deze wanprestaties gezien hebben, of ben ik de enige die deze 74 minuten lange martelgang ondergaan heb?
en eigenlijk zou ik ook de enige moeten blijven... Zoiets kun je niemand aan doen...
O ja... nog een leuk weetje... 3 acteurs uit die film pleegde zelfmoord kort na het schieten van die film
The Big Lebowski is wel een toffe film als je van droge humor houdt.
quote:Heb ik (uiteraard) al gezien... was idd wel een toffe film. iig de beste van de Coen-brothers.
Op donderdag 21 maart 2002 22:28 schreef ThePunani het volgende:
The Big Lebowski is wel een toffe film als je van droge humor houdt.
Net als die films van Ed Wood.
Plan 9 from outer space.
Ow... fok... onze hoofdrolspeler is dood gegaan... nou dan nemen we tog gewoon een andere, hoewel hij er helemaal niet op lijkt... dat merkt tog niemand.
Maar Manos, The Hands of Fate was dus absoluut niet lachwekkend... eerder:
quote:idd, mischien heb je de biografische film "Ed Wood" gezien met Johnny Depp in de hoofdrol. Geregisseerd door Burton.
Op donderdag 21 maart 2002 22:47 schreef Gorro het volgende:
Ik moet idd die films van Ed Wood nog een keer kijken. Die schijnen idd lachwekkend slecht te zijn. Ruimteschepen die overduidelijk aan touwtjes hangen...Ow... fok... onze hoofdrolspeler is dood gegaan... nou dan nemen we tog gewoon een andere, hoewel hij er helemaal niet op lijkt... dat merkt tog niemand.
quote:Nee... die wou ik een keer gaan kijken, kwam op RTL5 ofzo, maar die zonden ze toen om 1 of andere reden niet uit
Op donderdag 21 maart 2002 22:52 schreef Summoner het volgende:[..]
idd, mischien heb je de biografische film "Ed Wood" gezien met Johnny Depp in de hoofdrol. Geregisseerd door Burton.
Heel charmante film, geeft je wat inzicht in de bijzondere figuur Ed Wood.
quote:Ja dat was rond 11 september, toen werd er nogal gerommeld met films enzo, erg matig
Op donderdag 21 maart 2002 22:54 schreef Gorro het volgende:[..]
Nee... die wou ik een keer gaan kijken, kwam op RTL5 ofzo, maar die zonden ze toen om 1 of andere reden niet uit
Manos heb ik nog liggen op DivX, de MST3K versie wel te verstaan (ik neem aan dat je die ook hebt gezien, anders lijkt het me moeilijk om aan zo'n crappy film te komen (dvd ), bovendien wordt ie nog een beetje draaglijk met die wause opmerkingen van die gast en zijn robots erbij
quote:heb idd de MST3K versie gezien...
Op donderdag 21 maart 2002 23:44 schreef MadScientist het volgende:[..]
Ja dat was rond 11 september, toen werd er nogal gerommeld met films enzo, erg matig
Manos heb ik nog liggen op DivX, de MST3K versie wel te verstaan (ik neem aan dat je die ook hebt gezien, anders lijkt het me moeilijk om aan zo'n crappy film te komen (dvd
), bovendien wordt ie nog een beetje draaglijk met die wause opmerkingen van die gast en zijn robots erbij
quote:Nee... dit gaat over een gezin die in een afgelogen huisje midden in de woestijn komen, waar 1 of andere vage "Master" woont, die half dood, half levent is en er een harum op na houdt...
Op vrijdag 22 maart 2002 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
is dit die film met dat flut-nuke-holocaust verhaaltje ervoor en vervolgens een serie loshangende scenes die maar door een paar dingen gedeeld worden?
of zoiets...
quote:PWew... Dan KAN het NOG slechter!
Op vrijdag 22 maart 2002 00:17 schreef Gorro het volgende:[..]
Nee... dit gaat over een gezin die in een afgelogen huisje midden in de woestijn komen, waar 1 of andere vage "Master" woont, die half dood, half levent is en er een harum op na houdt...
of zoiets...
Nee hoor, ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2002 21:59 schreef Gorro het volgende:
Zijn er nog meer mensen die deze wanprestaties gezien hebben, of ben ik de enige die deze 74 minuten lange martelgang ondergaan heb?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |