Nee, Jack Wouterse is een held.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
ik kijk dit programma ook bijna elke dag. ZIjn er meer mensen die zich een beetje ergeren aan dat lollig bedoelde voice-over commentaar?
Ik weet niet waar ik het het ergste vind, maar bij Wie is de Chef vind ik het ook heel erg (misschien wel erger).quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 20:28 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Nee, Jack Wouterse is een held.
Wie is de Chef, daar is het wel erg.
heel erg, het begon met man bijt hond, op BRT 1 , zo irritant dat ik er niet meer naar wilde kijken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
ik kijk dit programma ook bijna elke dag. ZIjn er meer mensen die zich een beetje ergeren aan dat lollig bedoelde voice-over commentaar?
Ja! En het voelt ook alsof die voice over persoon zijn mening aan je probeert te verkopen. ''Ik vind het een kneus dus nu moet jij hem ook een kneus vinden'' opdringerig gevoel krijg ik erbij.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
waar het om gaat. is wie het beste kookt. het draait om de punten. uiteindelijk,quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is geen kookprogramma, het is een kennismakingssoap waarin gekookt wordt. Naar mijn idee dan
Ik vind de commentaar stem van wie is de chef? veel irritanter en zo ontzettend -niet-leuk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:02 schreef maedel het volgende:
Ben je niet in de war met die andere show?quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:36 schreef gimme.shelter het volgende:
Redelijk enge, neppe gastvrouw vanavond!!
Je hebt gelijk!! ik heb het over die vrouw van "Wie is de chef?". Ben aan het dementeren.....quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met die andere show?
Weet je wat ik fout vind? Dat als iemand zegt geen behoefte aan alcohol te hebben dat er dan altijdquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:53 schreef YPrue het volgende:
Ben eens benieuwd wat de 'breezerslet' voor drank bij zijn eten gaat serveren, iedere keer een andere soort cola?
Inderdaad, onder het motto van 'toe, drink een glas mee voor de gezelligheid'quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:20 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Weet je wat ik fout vind? Dat als iemand zegt geen behoefte aan alcohol te hebben dat er dan altijd
een paar zijn die gelijk een glas onder zijn/haar neus schuiven.
Alcoholvrij zou ook wel leuk zijn, dat gezeik over die wijnen altijd.quote:Op maandag 13 oktober 2008 22:36 schreef YPrue het volgende:
[..]
Inderdaad, onder het motto van 'toe, drink een glas mee voor de gezelligheid'Zou eigenlijk wel leuk zijn als hij bij zijn etentje juist helemaal geen alcohol zou inschenken.
Die 'volslanke' heb ik het over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:13 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Er zijn 2 studentes. Ik heb het idee dat je die slome in gedachten hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |