Dat weer ze zelf ook wel, daar hoeft die schijtirritante voice-over kerel niet over te beginnen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:12 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Wie gaat er nou in godsnaam carpaccio eerst braden en probeert het dan met een niet al te scherp ogend mes in dunne plakjes te snijden? Zonde van het vlees.
[..]
Nouja, er kunnen natuurlijk wel wat kilootjes van af nietwaar? Het komt er niet aan door het zonlicht.
"En ze proeft nog een keer. Laat je wel wat over voor je gasten? Oh, en ze proeft nog een keer."quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:19 schreef -Peach het volgende:
Mjah op zich...als haar favo hobby taart bakken voor haar 17 huisgenoten is![]()
Maar telkens erop hameren is ook weer niet nodig.
Ze doet me hier een beetje aan denken.quote:
Ik zie de overeenkomst met Jabba de Hutt niet helemaal... Jabba is sloom en dus verre van hyper. Ik heb echt het idee dat zij niet helemaal 100% is op een of andere manier. Ik denk toch echt zuurstofgebrek bij de geboorte. Daarmee zeg ik overigens niet dat ze verder niet 'normaal' kan functioneren... voordat de boeroepers beginnen hier.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ze doet me hier een beetje aan denken.
[ afbeelding ]
1) Dezelfde ogenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst met Jabba de Hutt niet helemaal... Jabba is sloom en dus verre van hyper. Ik heb echt het idee dat zij niet helemaal 100% is op een of andere manier. Ik denk toch echt zuurstofgebrek bij de geboorte. Daarmee zeg ik overigens niet dat ze verder niet 'normaal' kan functioneren... voordat de boeroepers beginnen hier.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:11 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik zie de overeenkomst met Jabba de Hutt niet helemaal... Jabba is sloom en dus verre van hyper. Ik heb echt het idee dat zij niet helemaal 100% is op een of andere manier. Ik denk toch echt zuurstofgebrek bij de geboorte. Daarmee zeg ik overigens niet dat ze verder niet 'normaal' kan functioneren... voordat de boeroepers beginnen hier.
En ik dacht me nog wel in te dekken door de boeroepers voor te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:05 schreef Killer_Mom het volgende:
dit gaat te ver. dat je dat mens niet mag, kan zijn, een overactief persoon is t wel .
zuurstofgebrek bij de geboorte , ga je inlezen op Internet, je praat POEP.
Tevens kende ik iemand die dit ook gehad heeft met eenzelfde soort manier van praten en een gelijke stem. Het klinkt wat alsof ze de controle over haar stem niet heeft.quote:Uit onderzoek met tweelingen en adoptiekinderen en uit familieonderzoek is vast komen te staan dat ADHD voornamelijk wordt bepaald door genetische factoren en niet door zuurstofgebrek bij de geboorte, zoals lang werd gedacht.
Nou idd. Je zou op zijn minst netjes kunnen blijven vanwege de tijd en moeite alleen al wat die meid in haar eten heeft gestoken. Ik leefde met haar mee! Stomme, lompe gasten. En die eikel met dat saboteer-boeket, zegt toch wel wat over je persoonlijkheid als je zulke dingen doet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:21 schreef -Peach het volgende:
Wat een gezeik zeg vandaag. Hopelijk is er volgende week wel weer een toffe groep!
Dat geanalyseer over die mensen... ze houden van een grapje. You like it or you don't.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef Psych-case het volgende:
Nou idd. Je zou op zijn minst netjes kunnen blijven vanwege de tijd en moeite alleen al wat die meid in haar eten heeft gestoken. Ik leefde met haar mee! Stomme, lompe gasten. En die eikel met dat saboteer-boeket, zegt toch wel wat over je persoonlijkheid als je zulke dingen doet!
na haar 5 dagen gezien te hebben, spatie , vind ik haar gewoon een dom kind. al met al een echte hulpverleenster die ziet en toegeeft [ na 3 jaar ] dat ze bij die Turk eens echt iemand ziet die het moeilijk heeft, hulpverlening in Nederland,quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:46 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
En ik dacht me nog wel in te dekken door de boeroepers voor te zijn.![]()
Mijn gedachte is niet heel gek overigens, en allerminst spottend bedoeld.
[..]
Tevens kende ik iemand die dit ook gehad heeft met eenzelfde soort manier van praten en een gelijke stem. Het klinkt wat alsof ze de controle over haar stem niet heeft.
[sub]Wat meer hoofdlettergebruik zou geen kwaad kunnen, het weglaten van onnodige spaties evenmin.
ik zou die bloemen met mooi papier in een vaas zetten . ergens in t zicht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Dat geanalyseer over die mensen... ze houden van een grapje. You like it or you don't.
onzin. vloeken met het eten opdienen als gastvrouw kan gewooon niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:31 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Wat onterecht dat Robert niet heeft gewonnen. Het is mij te simpel om te zeggen dat je met hele dure ingrediënten sowieso een goed gerecht hebt. Als je kijkt naar de opmaak, vaardigheden, gastheerschap, dan lijkt het me duidelijk dat hij daar ook heel hoog op scoorde. Dat zijn dingen die je niet kan kopen. Ik kreeg ook het idee dat zijn gasten het eten ook niet goed op waarde kunnen schatten, maar goed, ik heb het zelf natuurlijk niet geproefd.
Met hele goedkope ingrediënten hadden de twee studentes ook dingen kunnen maken die vele malen lekkerder zijn dan wat ze nu hebben gedaan. Daarbij moet je ook niet voor twee tientjes klaar willen zijn als je aan zo'n programma meedoet.
Ik houd het er overigens maar op dat Ahmet zo chagrijnig is door de thuissituatie, hij viel dat meisje veel te hard af. Keer op keer.
Nou ik had Ahmet ook nog kunnen betrappen op een "shit", weliswaar niet als gastheer maar wel als gast. Toen Ahmet zijn bord, die hij van Cecile had gekregen, aan Titia wilde geven en Cecile benadrukte dat dat zijn bord was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:23 schreef Killer_Mom het volgende:
onzin. vloeken met het eten opdienen als gastvrouw kan gewooon niet.
hoeveel weken gaan ze nog door?
Cecile zou ik ook niet bepaald en normaal noemen, zij maakte telkens één van haar borden op, op de vuilnisbak. Dat getuigt nou niet bepaald van volwassen en mentaal sterk gedrag. Ondanks dat je gasten onterecht kritisch zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2008 01:46 schreef Lieve het volgende:
Het kan er bij mij niet in dat Jenifer, Cecile en Robert wel normaal zijn.
Wat is dit voor een zin?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:07 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
al met al een echte hulpverleenster die ziet en toegeeft [ na 3 jaar ] dat ze bij die Turk eens echt iemand ziet die het moeilijk heeft, hulpverlening in Nederland,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |