abonnement Unibet Coolblue
pi_62176519
Amoah's feitenrijtje!
- Amoah is geboren in Ghana.
- Zijn geboortedatum is 24 oktober 1980.
- Amoah is spits
- Hij speelt nu alweer bij zijn vierde club
- Drie van zijn clubs speelden in het geel/ zwart.
- Hij speelt nu voor NAC
- Amoah is all time Eredivisie topscorer van Vitesse
- Amoah is international
- Is de Klinsmann van Ghana!
- Amoah is momenteel (6 oktober 2008) topscorer van de Eredivisie
- Amoah verdient dus een eigen topic!



In het Geel Zwart van NAC


In het Geel Zwart van Vitesse


In het Geel Zwart van Borussia Dortmund


Amoah in het geel van Ghana.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gordon_Shumway op 06-10-2008 18:30:03 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:27:59 #2
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_62176542
hij draait lekker
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_62176696
Afgelopen seizoen liep het niet zo heel erg lekker met Amoah, maar dit seizoen laat ie pas echt zien wat ie kan!
- NAC Breda -
pi_62176750
Als die zo doorgaat gaat die er 54 inleggen. Zou niet zo slecht zijn.
GO AMOAH!!

ps. Hijs beetje zenuwachtig voor persconferentie, schattig

http://bsiderats.nl/ filmpje van amoah rond 1 minuut ;x
pi_62176767
Leuke speler..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62176798
Vorig seizoen veel last gehad van blessures e.d.

Nu doet hij het echt geweldig, iedere kans is op dit moment ook een goal geloof ik.
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:36:30 #7
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62176805
Is gewoon een hele goeie spits. Zonde dat ie toen naar Dortmund is gegaan, terwijl de club in een kloteperiode zat.

Ik zie hem nog wel voor AZ/Feyenoord uitkomen.
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_62176846
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:36 schreef Joe. het volgende:
Is gewoon een hele goeie spits. Zonde dat ie toen naar Dortmund is gegaan, terwijl de club in een kloteperiode zat.

Ik zie hem nog wel voor AZ/Feyenoord uitkomen.
Die spelen niet in het geel/zwart.
  maandag 6 oktober 2008 @ 16:46:43 #9
197512 Joe.
Super Joe.
pi_62177152
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 16:37 schreef Thieske het volgende:

[..]

Die spelen niet in het geel/zwart.
Roda dan maar?
Spider Pig, Spider Pig. Does whatever a Spider Pig does
Can he swing, From a web? No he can't. He's a pig.
Look out! He's a Spider Pig!
pi_62177335
Amoah
pi_62177462
Amoah is een held


En ja ik heb hem vorig seizoen regelmatig vervloekt, zal dit seizoen ook wel gebeuren als tie weer vaker mist
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_62179082
Ik mis in het feitenrijtje nog dat ze hem in Ghana altijd Klinsmann noemden, omdat ie vaak koppend scoorde.

Mooi interview wel gisteren. Wel benieuwd of hij zijn seizoensrecord gaat verbeteren!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:12:17 #13
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_62198429
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 17:56 schreef methodmich het volgende: Wel benieuwd of hij zijn seizoensrecord gaat verbeteren!
Op hoeveel staat dat? Een stuk of 15?
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_62201846
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 12:12 schreef Niox het volgende:

[..]

Op hoeveel staat dat? Een stuk of 15?
Klopt: Seizoen 2002/2003 Vitesse 30 wedstrijden, 15 goals.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 19:16:47 #15
73485 Niox
I'm sorry, who?
pi_62209870
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef Thieske het volgende:

[..]

Klopt: Seizoen 2002/2003 Vitesse 30 wedstrijden, 15 goals.
Halverwege november in dit tempo.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
pi_62210123
Waarom scoort hij nou opeens zoveel

de 18e mag ie wel weer een keer niet scoren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_62240940
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 19:25 schreef dndiek het volgende:
Waarom scoort hij nou opeens zoveel

Tja, dat is natuurlijk een ongrijpbaar iets. Misschien krijgt ie ineens betere voorzetten, heeft ie net wat meer geluk / rust in de afwerking, profiteert ie van het feit dat NAC aanvallender lijkt te spelen dan vorig seizoen, wie weet...

Waarom scoorde Gekas twee seizoenen terug ineens zoveel in de Bundesliga? Soms hebben spitsen ineens zo'n seizoen. En aan de andere kant, straks zal Amoah ongetwijfeld wel weer even droog gaan staan. Stel dat ie dan weer rond de 15 goals komt.... Dan zit ie wel redelijk op zijn normale gemiddelde.

Hij heeft wel vaker van die periodes gehad, ooit 10 goals bij Fortuna in een half seizoen, in dat jaar dat ie bij Vitesse vertrok ook ongeveer tien in een half seizoen meen ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 8 oktober 2008 @ 21:01:24 #18
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_62243095
Leuk zo'n geel-zwart hart...
quote:
Amoah: Feyenoord past bij mij

ROTTERDAM - Was het Feyenoord gelukt om FC Twente-aanvaller Marko Arnoutovic te contracteren, dan had Matthew Amoah nu in Enschede gespeeld. Dat zegt de aanvaller van NAC Breda in een interview met Voetbal International.

De Ghanees, dit seizoen al goed voor acht goals in vijf competitieduels met NAC, gaat verder: ,,Daarover waren al afspraken gemaakt. Ik had zelf nog niet met FC Twente gesproken, maar zag het wel zitten. Het is toch net weer een stapje hoger."

Een overstap naar Feyenoord zou Amoah ook zien zitten. ,,Vroeger in Ghana was Ajax de enige Nederlandse club die we kenden. Maar ik zou er niet kunnen spelen, denk ik. De cultuur en de manier van voetballen van Ajax passen niet goed bij mij. Ik houd meer van hard werken en ben meer een speler voor een volksclub als Feyenoord. Als die club nog een spits zoekt..."

Een overgang in de winterstop sluit Amoah niet uit. ,,Het liefst wil ik dit seizoen afmaken in Breda, maar je weet nooit wat er in een transferperiode kan gebeuren."
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_62243105
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:

[..]


Hij heeft wel vaker van die periodes gehad, ooit 10 goals bij Fortuna in een half seizoen, in dat jaar dat ie bij Vitesse vertrok ook ongeveer tien in een half seizoen meen ik.
En in zijn laatste wedstrijd zelfs twee keer gescoord zelfs, bij Vitesse dan. Daardoor is hij nu Eredivisietopscorer.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62299279
quote:
Amoah twijfelt of hij nog wel international wil zijn

10/10/2008 21:13

Matthew Amoah twijfelt over zijn status als international. De aanvaller van NAC Breda heeft zo zijn bedenkingen bij de Ghanese bond en de nieuwe bondscoach. 'Als het aan mijzelf ligt dan stop ik', bekent de topscorer van de Eredivisie.

Amoah had vorig jaar al eens bedankt door het gedrag van de toenmalige bondscoach Claude Leroy. 'Hij negeerde mij gewoon. Ik had er vorig jaar genoeg van en stopte bij Ghana.' De 25-voudig international stelde zich echter weer beschikbaar toen Milovan Rajevac onlangs het bondscoachschap van Leroy overnam.

'Vorige maand was ik uitgenodigd voor drie interlands, maar ik had het te druk met NAC en moest afzeggen voor de eerste wedstrijd, tegen Tanzania. Daarna wilde ik wel meedoen tegen Libië, maar toen ik op internet keek was mijn naam ineens van de lijst gehaald. Ik was stomverbaasd. Was niet gebeld of niks.'

De derde interland staat woensdag op het programma, in Ghana tegen Lesotho. 'De bond heeft me per brief opgeroepen, dus stap ik in het vliegtuig. Maar ik ben benieuwd. Mijn vrouw zegt tegen mij: "Je moet niet opgeven". En ik weet dat mijn familie me graag wil zien voetballen voor Ghana. Maar als het aan mijzelf ligt stop ik. Als er volgende week gekke dingen gebeuren, gooi ik de handdoek.'

Bij de komst van Rajevac zet Amoah een vraagteken. 'De nieuwe bondscoach spreekt nauwelijks Engels, dat is ook alweer zo moeilijk. Ik snap echt niet waarom de bond iemand aanstelt die niet met de spelers kan communiceren. Als het nu een grote naam was, oké. Maar ik had nog nooit van die man gehoord.'
Dat hij maar snel stopt met interlandvoetbal! Kan hij zich mooi op NAC richten.
pi_62382123
Van het weekend gescoord voor Ghana en nu komt die eerder terug voor NAC om tege PSV te spelen.
pi_62383694
een uit-interland tegen Lesotho zou ik ook graag willen laten schieten:')
pi_62473088
Een mooie reportage bij studio sport net over Amoah (en Amoah JR. )
pi_62473783
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 22:55 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een mooie reportage bij studio sport net over Amoah (en Amoah JR. )
Hier terug te kijken: Klik
pi_62492545
en vandaag weer 1 erbij op de teller.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')