Een afprijzing 25% vind je niet veel? Laptop gaat de deur uit wegens dubbel, via de werkgever kan ik een goedkopere netbook aanschaffen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
Vind een afprijzing van 150 nou niet veel voor een 2e hands laptop, oftie nou amper gebruikt is of niet, het is 2e hands.
En wellicht slim te vermelden waarom je ineens na een maandje hem alweer uit de deur doet als het zo'n prima apparaatje is?
Er zit een recovery DVD bij en een extra partitie met Vista. Ik laat hem lekker op XP draaien.quote:Op maandag 6 oktober 2008 12:45 schreef wallaca het volgende:
• Legitieme Windows Vista® Home Basic
met xp?:)
Het is een begin, laptop is nog in nieuwstaat, geen krasje op te bekennen en loopt nog steeds als een tietquote:
Voor XP lever je een licentie mee?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:22 schreef RD4 het volgende:
[..]
Er zit een recovery DVD bij en een extra partitie met Vista. Ik laat hem lekker op XP draaien.
Nee, ik laat hem op XP draaien zolang hij in mijn bezit is, ik lever hem met Vista (in originele staat).quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:00 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Voor XP lever je een licentie mee?
Dit mag alleen maar met een Vista Business, dan mag je downgraden naar een XP Professional. Elke andere Vista versie is jammer maar helaas.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:07 schreef StrikerZeljko het volgende:
je mag toch zowiezo downgraden van vista naar xp, daar heb je geen extra licentie voor nodig, dus daar hoeven potentieele kopers niet over in te zitten..
gratis kickje
GL
Zoiets dacht ik ook ergens gelezen te hebben. Hij word iig in originele staat verkocht, dus met Vista Home Premium!quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:16 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Dit mag alleen maar met een Vista Business, dan mag je downgraden naar een XP Professional. Elke andere Vista versie is jammer maar helaas.
Je hebt weer een PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 20:42 schreef Die4iT het volgende:
ik trek me bod trug , ben inmiddels verholpen wel nog opzoek naar een desktop
U heeft een PMquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:09 schreef Jimbo het volgende:
wil aleen nog even weten welke videokaart erin zit
Je weet me te vindenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:55 schreef john2406 het volgende:
Wil er wel een bod op doen alleen jammer dat het een pak weg en gooi weg is. Maar de specificaties zijn goed. Voor de meeste spelletjes zal hij voldoen, maar een laptop kopen voor spelletjes is sowieso vragen voor problemen. Verzenden zal niet hoeven, en leeg maken ook niet. Doe ik liever zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |