Misschien zitten ze wel in een groep achter de pc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef Meki het volgende:
Racisten zitten alleen achter de PC, buiten zijn ze bang daarvoor
Oh ik schrik er niet van hoor. Als je ziet hoeveel complete dwazen er op internet rondhangen dan geloof ik de percentages direct.quote:Op maandag 6 oktober 2008 00:41 schreef Koewam het volgende:
Hier schrik ik erg van. 18 Mensen om te modereren. En die reacties zijn al van bedroevend niveau, en dan wordt er al zo veel gemodereers. Mijn god!
Nee joh daar hebben ze fora voor uitgevondenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:19 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel in een groep achter de pc.
OP FOK! wordt er nauwelijks verwijderd, veel minder dan een promille van de posts iig.quote:Op maandag 6 oktober 2008 02:05 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof er niets van. Zo veel wordt hier op Fok toch ook niet verwijderd? Ja, daar ben ik wel benieuwd naar, mod, anyone?
Het zijn vaak een paar mensen die ontiegelijk veel bagger over zo'n reactiepagina heen gooien. Die zijn hier vermoedelijk redelijk goed verbannen.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
OP FOK! wordt er nauwelijks verwijderd, veel minder dan een promille van de posts iig.
Op het forum misschien wel, is dat op de Frontpage ook zo?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 08:34 schreef du_ke het volgende:
Het zijn vaak een paar mensen die ontiegelijk veel bagger over zo'n reactiepagina heen gooien. Die zijn hier vermoedelijk redelijk goed verbannen.
Daar is de moderatie nog weer anders. Op de FP zijn oneliners niet modbaar. Meningen ook niet..fipo's wel. Oproepen tot (mod ik tenminste wel) en strafbare feiten ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Op het forum misschien wel, is dat op de Frontpage ook zo?
Waarom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
En zo zie je maar weer dat het nog erger kan dan GS of GoT.
Kan de mediawaakhond De Telegraaf niet bedreigen met een boete van 7 of 8 cijfers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |