abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62211850
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 10:38 schreef Meki het volgende:
Racisten zitten alleen achter de PC, buiten zijn ze bang daarvoor
Misschien zitten ze wel in een groep achter de pc.
pi_62214183
Als de redactie van de telegraaf net zo streng zou zijn, zou 90% van de berichten het ook niet halen vanwege spel- en stijlfouten en feitelijke onjuistheden.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62214836
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 00:41 schreef Koewam het volgende:
Hier schrik ik erg van. 18 Mensen om te modereren. En die reacties zijn al van bedroevend niveau, en dan wordt er al zo veel gemodereers. Mijn god!
Oh ik schrik er niet van hoor. Als je ziet hoeveel complete dwazen er op internet rondhangen dan geloof ik de percentages direct.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62215878
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 20:19 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Misschien zitten ze wel in een groep achter de pc.
Nee joh daar hebben ze fora voor uitgevonden
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:43:07 #55
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_62216967
En zo zie je maar weer dat het nog erger kan dan GS of GoT.

Kan de mediawaakhond De Telegraaf niet bedreigen met een boete van 7 of 8 cijfers?
  woensdag 8 oktober 2008 @ 00:10:19 #56
104871 remlof
Europees federalist
pi_62219706
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 02:05 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof er niets van. Zo veel wordt hier op Fok toch ook niet verwijderd? Ja, daar ben ik wel benieuwd naar, mod, anyone?
OP FOK! wordt er nauwelijks verwijderd, veel minder dan een promille van de posts iig.
pi_62223369
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:10 schreef remlof het volgende:

[..]

OP FOK! wordt er nauwelijks verwijderd, veel minder dan een promille van de posts iig.
Het zijn vaak een paar mensen die ontiegelijk veel bagger over zo'n reactiepagina heen gooien. Die zijn hier vermoedelijk redelijk goed verbannen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_62224498
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:34 schreef du_ke het volgende:
Het zijn vaak een paar mensen die ontiegelijk veel bagger over zo'n reactiepagina heen gooien. Die zijn hier vermoedelijk redelijk goed verbannen.
Op het forum misschien wel, is dat op de Frontpage ook zo?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_62225381
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 09:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Op het forum misschien wel, is dat op de Frontpage ook zo?
Daar is de moderatie nog weer anders. Op de FP zijn oneliners niet modbaar. Meningen ook niet..fipo's wel. Oproepen tot (mod ik tenminste wel) en strafbare feiten ook.

Op de FP is een bericht met een dag uit de tracker (maximaal) Op het forum is dat niet het geval, dus kunnen ze door blijven flamen en trollen. Op de FP zien je medeusers je niet meer staan, wanneer het bericht uit de tracker is. Er is één nieuwsbericht op de FP geweest waar users een maand naar dato nog op klikte, maar denk dat het meer om het plaatje ging wat toen werd gepost
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_62226654
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:43 schreef Ofyles2 het volgende:
En zo zie je maar weer dat het nog erger kan dan GS of GoT.

Kan de mediawaakhond De Telegraaf niet bedreigen met een boete van 7 of 8 cijfers?
Waarom?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62227145
Lekker anoniem... Dan durven ze wel.

Moet je kijken wat er gebeurt als dat niet meer kan. Is het snel klaar met de tokkie reacties.

Verder begrijp ik de telegraaf niet. Zet de reageer-functie gewoon uit! Nu.nl heeft dat ook niet en is een hardstikke drukke site....
pi_62227707
wat een fucking racisten zijn we toch..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')