abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62179758
Dit is verdomme gewoon een sterfhuisconstructie, en de aandeelhouders zijn de dupe. De andere fondsen kunnen zich weer herstellen, maar Fortis is dood. Na de verrekening van alle schulden is er zelfs geen potje geld meer over om dividend uit te keren.
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:11:34 #102
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62182972
Hmm.. net een kerel in Kassa die zei dat het goed uit kon pakken voor de aandeelhouders. Heb het verhaal ervoor gemist alleen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62183533
Ik weet echt niet wat ik moet doen met die aandelen..
Of morgen gewoon je verlies nemen, of afwachten..

Het is een spagaat..
pi_62184692
Ja ik vind het ook lastig, en ik ben nog wel een van die eikels die zijn aandelen voor maar 4,80 heeft gekocht vorige week...

Ik denk dat ik even kijk wat er gaat gebeuren... ik verwacht toch wel een flinke daling, maar who knows....
pi_62184765
Ik ben op hetzelfde moment ingestapt als jij (4,60)..
Het lijkt me heel stug dat er nog mensen gaan investeren in die tent, alleen knaagt het aan mij dat ik ze voor 2 euro zou verkopen terwijl ze 3 euro waard zijn 3 dagen daarna..
pi_62184800
Dachten wij ff een goede deal te hebben gesloten...
pi_62198290
Ik kan me daar ook bij aansluiten heren, voor 5 euro gekocht .
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:08:52 #108
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62198359
Gezellig clubje

Ben benieuwd zo. Ik hou ze in ieder geval denk ik..
pi_62198604
Nou hup waar is 't wachten op .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:25:35 #111
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_62198888
quote:
Regeling kleine aandeelhouders Fortis België Twingly Blogsearch

Wat is Twingly? BRUSSEL (AFN) - De Belgische ministerraad heeft een regeling getroffen voor de kleine aandeelhouders van Fortis België, dat aan het Franse BNP Paribas is verkocht. Dat hebben de Belgische premier Yves Leterme en minister van Financiën Didier Reynders dinsdagmorgen laten weten.

“Naast de spaarders en het personeel van de bank vergeten we ook de belangen van de kleine aandeelhouder niet”, aldus Leterme. “Ook voor hen hebben we schikkingen getroffen.”
Nou Bos, waar blijf je?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:46:37 #112
109901 JvR
Tony F*ckin' Montana
pi_62199506
Ik join ook ff dit clubje, ben vorige week voor 4.75 ingestapt. Had ze eigenlijk gelijk weer donderdag/vrijdag moeten verkopen, had ik iig 20% rendement gehad, maja... wilde meer he
pi_62199629
Ik word gek van dat wachten op antwoorden. Kutsituatie.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 12:51:52 #114
109901 JvR
Tony F*ckin' Montana
pi_62199638
quote:
"Wij zijn geen voorstander van te lang de handel stil te leggen", aldus de woordvoerder. Volgens de woordvoerder is alle benodigde informatie op het moment beschikbaar. "We zullen vanmiddag het persbericht van Fortis beoordelen en bekijken of er door de financiele dienstverlener op een degelijke manier naar de aandeelhouders wordt gecommuniceerd", zegt Lannoye. "Wanneer dat het geval is hervatten we de handel."
http://www.fd.nl/artikel/(...)ericht-fortis-hervat
pi_62199790
Deze regeling van de Belgen?
Wat betekent dit concreet voor de Belgische belegger?
pi_62199946
Handel in aandelen gaat waarschijnlijk vanmiddag weer door. Wat dat betekent? Waarschijnlijk een scherpe koersdaling. Je weet het nooit.
pi_62200661
Overigens heb ik mij inmiddels aangemeld bij www.deminor.be die de belangen wil gaan behartigen in een toekomstige claim namens de aandeelhouders. Ze hebben hiervoor 10% nodig van alle aandeelhouders.

http://www.deminor.be/Index.asp?IDCountry=1&NewCountry=1

Kan geen kwaad om je hiervoor, kosteloos, aan te melden.
pi_62205431
Heb me ook maar aangemeld: met 100 aandelen gekocht op 3,75 heb ik de kans gemist ze snel weer van de hand te doen met 200 euries winst in twee dagen. Ze stijgen weer verder dacht ik... Maar ja wie verwacht nou zoiets!

@Kevin85: goed idee dat aanmelden: heb ik ook maar meteen gedaan.
Led Zeppelin forever
pi_62213853
Iemand enig idee wanneer de belgen met de beloofde informatie komen?
en het aandeel weer verhandelbaar wordt?
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
pi_62214570
Ik denk dat niemand zeker weet wanneer Fortis weer verhandeld gaat worden.
Led Zeppelin forever
pi_62214968
Fortis zal morgen wel met een persbericht komen als ze er eindelijk uit zijn wat ze nu nog precies hebben. Dus dan kan een paar uur daarna de handel ook weer hervat worden. Ik zet overigens in op een openingskoers van EUR 2.80. Als ze in paniekverkopen tot EUR 2.00 of zo dalen dan wil ik ze nog wel oppikken. Op dat niveau is je downside wel erg beperkt geworden (volgens een luciferdoosje-berekening) Dan mag je dat stuk van de kredietportfeuille die in de holding komt nog eens voor meer dan 50% hebben afgeschreven.
Abre los ojos
pi_62216077
Ik denk dat je op 2 euro nog prima kunt bijkopen en winst kunt maken. Kan me niet voorstellen dat het op 2 euro blijft hangen.

Hebben jullie trouwens gezien dat je vandaag 100% winst had kunnen maken op het aandeel KPNQwest . Het steeg van 0,01 naar 0,02 . Mooie dingen vind ik dat, die pennystocks.
pi_62216882
Gelijk weer mensen die zich aanmelden voor sneue claimclubjes . Je hebt welbewust aandelen gekocht met kans op dikke winst en het risico op dik verlies. Helaas gaat het nu fout en dan gaan huilen om een schadevergoeding, sneu..
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 22:51:45 #124
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_62217298
Nou, er moet natuurlijk wel volgens de spelregels, als in binnen de wet, gehandeld worden. Ook Ahold-beleggers hebben een schadeclaim gekregen.

Uiteindelijk schiet je er natuurlijk niks mee op, want dat hele gedoe met die schadeclaim snoept meer van de beurskoers af dan je uiteindelijk betaald krijgt, maar toch.
The End Times are wild
pi_62217345
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 22:41 schreef du_ke het volgende:
Gelijk weer mensen die zich aanmelden voor sneue claimclubjes . Je hebt welbewust aandelen gekocht met kans op dikke winst en het risico op dik verlies. Helaas gaat het nu fout en dan gaan huilen om een schadevergoeding, sneu..
Er is natuurlijk niks op tegen om uit te zoeken of Fortisbestuurders zich bijvoorbeeld onverantwoord hebben gedragen. Als er onregelmatigheden worden gevonden dan is het natuurlijk niet meer dan terecht dat aandeelhouders een vergoeding krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')