Beter nadenken voor je iets post volgende keer dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 14:36 schreef Dakota het volgende:
ja er staat wel vriendin ..maar het is meer een opgedrongen kennis
Dus iedereen die een grote zonnebril op heeft is een arrogante kankerlul?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:52 schreef Fakkan het volgende:
Hij kwam als klant een keer wat bij mij halen op Schiphol. Wat een arrogante kankerlul is dat zeg. Loopt ie daar met zo'n gigantische zonnebril op zijn kop. Alsof mensen hem dan niet herkennen.
Blijkbaar, en misschien is het omdat hij niet wil herkend worden en dan het verhaal op FOK gepost gaat worden!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus iedereen die een grote zonnebril op heeft is een arrogante kankerlul?
Nou, hij is vooral grappig.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:04 schreef B1nulnul het volgende:
Het is de meeste gaye hetero die ik ken.
Ik vind zijn manier van lopen, lachen en kijken vooral gay, niet die huppelige typetjes die ie soms uitvoert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou, hij is vooral grappig.
Iemand die zich uitdrukt in typetjes doet makkelijk van die zijige gay typetjes, zo ingewikkeld zijn die namelijk niet. Hate to burst your bubble maar dat betekent niet dat ie gay is.
Hee, wij kennen dezelfde mensen! R'dam GEB-toren?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
hij heeft nog niet zo lang een kindje met zijn vrouw en hij gaat vreemd met een vriendin/kennis van mij
Dan ben je dus een enorme lul.
huppelig is oa een manier van lopenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:27 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
manier van lopen, lachen en kijken vooral gay, niet die huppelige typetjes die ie soms uitvoert.
En dat wil wat zeggen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:01 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
bij de lama's vind ik hem het minst grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |