oh well. laat hem. ik vind hem wel lekkerquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:42 schreef Edwinuss het volgende:
Die gast ging bij Try before you meisjes uitzoeken om te mogen fotograferen voor het blad wat Playboy heet.
Dan kiest die stumper het aller lelijkste meisje! Zelfs het lelijkste meisje wat ik vandaag heb gezien.
Klacht : Ruben Nicolai.
En hij is nooit grappig, ik snap niet wat mensen met hem hebben.
PICS!!!!1quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
hij heeft nog niet zo lang een kindje met zijn vrouw en hij gaat vreemd met een vriendin/kennis van mij
Dan ben je dus een enorme lul.
hyvesquote:
Ben jij 1 van haar 13 vrienden?quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:46 schreef Dakota het volgende:
hij heeft nog niet zo lang een kindje met zijn vrouw en hij gaat vreemd met een vriendin/kennis van mij
Dan ben je dus een enorme lul.
Slim, je gaat foto's van anderen posten, wilt niet dat ze er achter komen, maar hebt wel je eigen foto's in je FoBoquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:05 schreef Dakota het volgende:
idd..maar laat t r niet horen want ze is nogal vol van haarzelf
Maar Patrick was beter vond ik.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:43 schreef RacerDKB het volgende:
Hij was wel tof in Je zal het maar hebben!
Dit topic heeft pas 300 viewsquote:Op zondag 5 oktober 2008 23:05 schreef Dakota het volgende:
idd..maar laat t r niet horen want ze is nogal vol van haarzelf
kan je niet lezen ofzo.Als ik niet zou willen dat ze t zou lezen zou ik het niet posten he.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Slim, je gaat foto's van anderen posten, wilt niet dat ze er achter komen, maar hebt wel je eigen foto's in je FoBo
En wie zegt dat dat waar isDat wijf ziet er uit alsof ze gek in haar hoofd is. Misschien is het een reclamestunt en zegt ze dat ze zwanger is van Ruben nicolai maar blijkt het nep te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |