rij zequote:
ik heb trouwens nog geen antwoord op mijn vraagquote:
hoe ga je normaal gesproken dan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zal ik morgen met de bus naar school gaan?
ik weet het niet, gister was de vriendin bij mijn kameraad en die hadden geen zin om langs de mcdrive te karren.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Veel plezier.
Wouter, kom je vandaag nog langs de drive?
Fietsquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hoe ga je normaal gesproken dan?
Okee.quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet het niet, gister was de vriendin bij mijn kameraad en die hadden geen zin om langs de mcdrive te karren.
misschien, ik moet het nog even zien. Ik moet vandaag eigelijk ook nog naar de biertafel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
en waarom zou je met de bus gaan?quote:
de jong?quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee.
Ik moet werken van 5 tot 1 in ieder geval. Dus je hebt 8 uur de tijd om mij te zienik zal zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Omdat ik lui benquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:![]()
[..]
en waarom zou je met de bus gaan?
luie donderquote:
Zo af en toe mag ik dat.quote:
van mij mag het hoorquote:Op maandag 6 oktober 2008 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo af en toe mag ik dat.
Ik heb vandaag een teringzware dag op stage gehad, emotioneel gezien
Agreequote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Blawh het volgende:
Economie en Management & Organisatie waren mijn favoriete vakken. Aardrijkskunde vond ik ook wel oke, en Lichamelijke Opvoeding natuurlijk ook wel.
en klopt dat?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |