bliksemquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:36 schreef Fems het volgende:
Scheikunde is niet zo mijn ding, op de een of andere manier vind ik het niet boeiend.
Natuurkunde vind ik opzich wel leuk, het gaat me wel gemakkelijk af en het is gewoon een questie van formules invullen en een beetje kunnen rekenen (Niet voor niets is wiskunde mn favo vak)
En latijn is gewoon stom. Maar omdat ik van havo/vwo naar gymnasium ben opgestroomd en in 1 jaar 2 jaar latijn heb moeten doen + inhalen, vond ik het ook zonde om te stoppen

bij mij juist andersom. talen had ik altijd een scheithekel aanquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Talen waren juist meer mijn vakken. Ik heb totaal geen wiskundeknobbel.

het laatste is: ik ben Nederlandsquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Je ne sais pas. Je ne parle pas Franįais, je suis Hollandais!

Ja ik zag m... oepsquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:24 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ook scheikunde vond ik maar een saai vak.

zat ik aardig in de buurt met wat ik dacht. alleen die 1e zin kon ik niets van makenquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedzo!![]()
Volledige vertaling:
Ik begrijp het niet. Ik praat geen Frans, ik ben Nederlands

Hahaquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zat ik aardig in de buurt met wat ik dacht. alleen die 1e zin kon ik niets van maken

ik vond gym altijd wel leuk, niet dat ik er zo goed in was want mijn conditie is nooit donders geweestquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:43 schreef Blawh het volgende:
Economie en Management & Organisatie waren mijn favoriete vakken. Aardrijkskunde vond ik ook wel oke, en Lichamelijke Opvoeding natuurlijk ook wel.

maatschappijleerquote:Op maandag 6 oktober 2008 14:45 schreef Fems het volgende:
Talen vond/vind ik verschrikkelijk.
Frans net na een herkansing voldoende afgesloten en duits tja.
Doe mij maar wiskunde, of natuurkunde, of maatschappijleer ofzo.

wie had je daar voor?quote:Op maandag 6 oktober 2008 14:59 schreef Fems het volgende:
Hmm, ik vond ANW kansloos, maar dat kwam doordat onze lerares een raar mens was.
We hadden een verslag gemaakt, hadden foto's van bloemen gemaakt op verschillende dagen. Maar zij maar beweren dat het dezelfde foto's waren. en ons niet geloven bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |