quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounou, wat zijn we snel in de stont getrapt
het is toch watquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben moeeee en ik moet nog tot half 2 wakker blijven![]()
![]()
ik hoop dat ik iets meer heb verdiendquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb vorige maand wel 236 euro verdiend
Voor mij is dat veel. *bitchslap*quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop dat ik iets meer heb verdiend
Ik krijg nog meer van mn stagequote:Op maandag 6 oktober 2008 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb vorige maand wel 236 euro verdiend
dat geloof ik ook welquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij is dat veel. *bitchslap*
Als ik er meer dan drie dagen voor moet werken klopt er iets nietquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik krijg nog meer van mn stage
werk zequote:
maarre ga jij nog naar school oid?quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:27 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Als ik er meer dan drie dagen voor moet werken klopt er iets niet
Ja en nee, opleiding bij defensie, dus ga naar school en doe opleiding, maar ben volledig opgeleid militair, dus krijg gewoon salaris.quote:Op maandag 6 oktober 2008 16:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarre ga jij nog naar school oid?
ojah, daar had je het laatst overquote:Op maandag 6 oktober 2008 16:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja en nee, opleiding bij defensie, dus ga naar school en doe opleiding, maar ben volledig opgeleid militair, dus krijg gewoon salaris.
dan neem je toch een stukjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |