Ik doe incidenteel de televisie wel eens aan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:35 schreef fransbreda het volgende:
Waarom kijk je dan?
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:43 schreef Fakkan het volgende:
Gaar, dit kan je zeggen over 80 procent van de Nederlandse programma's. Je zegt het zeker alleen omdat het om een zwarte gaat? Racist!
Ja, GTST is heel innoverend. Iedere keer dezelfde geretardeerde meuk en toch kijken er duizenden mensen naar. Of RTL Boulevard, waar één of andere vieze nicht uit zijn dak gaat omdat Jamai in een nieuwe theatervoorstelling gaat spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.
Nee, GTST is een soap. RTL Boulevard is een soap die actualiteiten bespreekt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:47 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Ja, GTST is heel innoverend. Iedere keer dezelfde geretardeerde meuk en toch kijken er duizenden mensen naar. Of RTL Boulevard, waar één of andere vieze nicht uit zijn dak gaat omdat Jamai in een nieuwe theatervoorstelling gaat spelen.
Dus?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Nee, GTST is een soap. RTL Boulevard is een soap die actualiteiten bespreekt.
Het is niet een kwestie van gelijk hebben of niet. Ik kaart aan wat ik waarneem. Ik bespreek geen hogere wetenschap en het kan me verder weinig schelen hoe jij er over denkt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hij wilt op één punt gewoon gelijk hebben!
quote:
De Nederlandse TV is totaal niet innoverend, de meeste concepten worden al jaren uitgemolken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse programma's zijn in ieder geval innoverend wat betreft de opzet. Raymann gebruikt echt al jaren steeds dezelfde grapjes. Daarom is het ook zo uitgeknepen.
Ik heb het over programma's. Ik ken bijna geen programma's die jaren lang precies hetzelfde script uitzenden. De concepten kunnen dan wel standaard zijn, maar de invulling wordt over de loop der jaren enigzins aangepast. Om nog even op het onderwerp terug te komen. Raymann is laat is exact hetzelfde als een aantal jaren terug.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
De Nederlandse TV is totaal niet innoverend, de meeste concepten worden al jaren uitgemolken.
Vernieuwende programma's krijgen vaak niet de kans een bepaald aantal kijkers te trekken, dus die worden dan weer vroegtijdig van het scherm gehaald.
Dat doet elk programma, inclusief R=Lquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:07 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik heb het over programma's. Ik ken bijna geen programma's die jaren lang precies hetzelfde script uitzenden. De concepten kunnen dan wel standaard zijn, maar de invulling wordt over de loop der jaren enigzins aangepast. Om nog even op het onderwerp terug te komen. Raymann is laat is exact hetzelfde als een aantal jaren terug.
http://www.kijkonderzoek.(...).php?dp-1-20976-0;fsquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Tis idd matig
Vraag me af wat de kijkcijfers zijn
Het is inderdaad geen Tik,Tak. Zo statisch wilde ik het ook niet belichten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat doet elk programma, inclusief R=LOok daar zijn de gasten anders, de grappen verschillen, maw t concept is t zelfde maar de invulling wordt aangepast...
Ik moest kloppen want de bel doet het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:59 schreef BasEnAad het volgende:
Een beetje hetzelfde niveau als Samson en Gert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |