Even wat ruimte in mijn kast creëren. Meer pics op aanvraag, verzenden kosten koper, meet-ups in de Randstad mogelijk.
Nike Hyperdunk China/Yi Jianlian - Maat 11.5 Jeweet, superieure basketballschoen, niet in Nederlandse winkels te krijgen geweest, 10 minuten thuis gedragen maar omdat ik dit jaar niet ga ballen gaan ze weg. retail 130, gaan weg voor 75.
On hold![]()
Burton Boxer snowboard boots - Maat 11.5. Omdat ik toch te blut ben om dit jaar te boarden. 2 keer indoor gebruikt, maar dat zie je er niet aan af, ze zijn als nieuw. Retail 200, gaan weg voor 80.
![]()
Jordan 3 Firered - Maat 12. Meerdere malen gedragen, maar ziet er nog goed uit. Achter een klein beetje beschadigd (zie pic) Voor 40 euro zijn ze in jouw bezit. -
VERKOCHTJordan 8 wit/grijs/oranje - Maat 12. Paar keer gedragen, niet meer flawless maar nog steeds in topvorm. Voor slechts 25 euro verwisselen ze van eigenaar.
VERKOCHTadidas Marathon TR FTR - US 11.5 Gemaakt van leer van superkwaliteit, geweldig materiaal. Alleen niet echt mijn soort schoen. 2 keer gedragen, 30 euro. Klein beetje denimbloed op de hiel, zie pic.
![]()
![]()
UNDFTD hoodie, olive green - Maat XL. Net iets te kort voor mij. 1 keer gedragen, 40 euro.
VERKOCHTOmdat ik recent een veel te dure en vette backpack heb gekocht en ook al een reserve heb gaat deze mooie backpack van Reason (kledingmerk uit NY) de deur uit. Heeft in NL niet in de winkels gelegen. Gruwelijk materiaal, inclusief ingebouwde regenbeschermhoes. Klein beetje 'velcrofuzz' op de achterkant, zie pic. Verder in perfecte staat. Meer pics op aanvraag. 40 euro.
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door thaWarhead op 06-10-2008 21:58:52 (update) ]