Je kan het spel op een moeilijker niveau zetten hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 01:24 schreef merino het volgende:
Net uurje gespeeld ofzo. Veel lol gehad wel, erg leuke activiteiten. Daardoor juist zo jammer dat het vol met bugs zit en het tevens wat te makkelijk is. Ook de plizie doet er beetje weinig toe en begrijp nog niets van het wanted systeem in dit spel. Is me maar wat makkelijk om politie kwijt te raken.
Hoe zit het overigens met co-op en de missie structuur?
Als ik nu ga co-open kom ik dan ergens midden in het verhaal terecht bij een ander en spoil ik daardoor dus mijn storyline?
En hoe fix je dat er iemand bij mij in de game komt zodat ik dus gewoon mijn eigen missielijn kan spelen?
Na een uurtje spelen kan je nog niet oordelen of het een makkelijke game is. Sommige missies later zijn toch best pittig hoor!quote:
Inderdaad, dus loop niet te bitchen anders komt de fok! knokploeg langs geak!!!!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Na een uurtje spelen kan je nog niet oordelen of het een makkelijke game is. Sommige missies later zijn toch best pittig hoor!
geakquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad, dus loop niet te bitchen anders komt de fok! knokploeg langs geak!!!!
Ik heb ook 3 vastloper gehad (door het spel zelf want xbox dashboard reageerde wel)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 08:56 schreef DSS24 het volgende:
Fuck, m'n Xbox liep vast na 3 uur gamen. Ik heb het idee dat hij dan te heet wordt en gaat haperen ofzoIk heb een nieuwe auto gekregen die in mijn garage werd gezet en meteen daarna VAST! Ben benieuwd of autosave die auto heeft gepakt
Geen tijd om te checken
Ik heb nu ook 57.000 dollars en wil een dik huis kopen maar ben dan meteen 50 rood kwijt. Dus wil het ook wel weten.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de meest snelle en makkelijke manier om aan geld te komen ? Ik kan eigenlijk nooit wapens etc kopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk nooit probleme gehad met geld..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:48 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is de meest snelle en makkelijke manier om aan geld te komen ? Ik kan eigenlijk nooit wapens etc kopen..
Ik kom nu net aan bij mijn huis en mag een behoorlijk bedrag verwelkomen elke dag, dat wist ik helemaal niet!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Snel gebieden veroveren, dan kan je elke dag flink wat geld halen uit de kluis (1/3 is tienduizend per dag). verder kan je investeren door winkels te kopen zodat je nog meer geld per dag krijg. Maar die winkels zijn ook weer tussen de 2500 (100 terug per dag) en 10000 (500 per dag).
Het geld per gebied, krijg je dat automatisch per dag?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Sharkdoggie het volgende:
Snel gebieden veroveren, dan kan je elke dag flink wat geld halen uit de kluis (1/3 is tienduizend per dag). verder kan je investeren door winkels te kopen zodat je nog meer geld per dag krijg. Maar die winkels zijn ook weer tussen de 2500 (100 terug per dag) en 10000 (500 per dag).
Ja. Wat ik me dan afvraag ... volgens mij kon je in het optiesmenu kiezen hoelang de dag/nachtcyclus duurt... zou je zo sneller geld kunnen verdienen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het geld per gebied, krijg je dat automatisch per dag?
Moet je dan per dag langs gaan, is anders je geld weg?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:57 schreef Gamer_V het volgende:
Je krijgt het automatisch in je kluis. Technisch gezien heb je het dan wel in bezit.
Nee, het spaart zich gewoon op. Zou wel raar zijn als het in 1 keer weg zou zijn LOquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Moet je dan per dag langs gaan, is anders je geld weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |