Two guys and a Duck: #1#2 #3#4 Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende: Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Two guys and a Duck: #1#2 #3#4 Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende: Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Heeft iemand die cartoon voor mij waarop een negertje wordt toegesproken met: "Jij hebt geen trek, jij hebt honger, de kinderen in Europa, die hebben trek!" of iets dergelijks! dank u!
Ik ben op zoek naar Paul de Leeuw als begrafenis ondernemer toen hij nog om te lachen was Een tijdje geleden gevonden via youtube en nu niet meer terug te vinden. " Dat smaakt naar meer, maar dat gij niet zult krijgen omdat gij spoedig hoopt heen te gaan"
Een klein verzoekje, wist niet waar ik het anders moest plaatsen ook.
Viacom Networks heeft duidelijk genoeg van al hun video's op Youtube. Want na jarenlang klagen om ze verwijderd te krijgen, hebben ze hun hele collectie videoclips zelf online gezet op www.mtvmusic.com. En moet je eens kijken wie de topfavoriet is .