maar dan stoa ie de rest van de oamd dreugquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Goedkoop dronken van lekker, sterk spul.
als ze tieten PM't is dat geen probleemquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zonder dames?
dat denk ik wel.
of saior moet terugkomen
Ik drink het eigenlijk ook nog zelden veel hoor, meestal drink ik gewoon hele avond bier.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan stoa ie de rest van de oamd dreug
dat is ook gewoon risicoloos. Gister van alles gedronken, tequile sunrise, baco, bier, rosé, pina colada en voelde me nog steeds kiplekker eind van de nacht...quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik drink het eigenlijk ook nog zelden veel hoor, meestal drink ik gewoon hele avond bier.
sorry, slechts 4equote:004. 161 rulerofdeath
Dan wordt ik echt slechtquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat is ook gewoon risicoloos. Gister van alles gedronken, tequile sunrise, baco, bier, rosé, pina colada en voelde me nog steeds kiplekker eind van de nacht...
Ach, met alleen pils heb ik het altijd gezellig genoeg. Waarom veel geld uitgeven aan al dat dure spul als arme student als ik het met pils ook gezellig heb?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
dat is ook gewoon risicoloos. Gister van alles gedronken, tequile sunrise, baco, bier, rosé, pina colada en voelde me nog steeds kiplekker eind van de nacht...
Joa doe mij ook maar pils, ik heb niks met dure drankjes (lees: ik kan er niet tegen)quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, met alleen pils heb ik het altijd gezellig genoeg. Waarom veel geld uitgeven aan al dat dure spul als arme student als ik het met pils ook gezellig heb?
Ja blijkbaar Ik kan veel hebben maar alles door elkaar echt Zelfs van verschillende soorten bier wordt ik al slechtquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een alcohol drukvat ofzo.
ik denk niet dat ik dat zo volhoudquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
twee cocktails voor de prijs van één gister...maak me gekquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ach, met alleen pils heb ik het altijd gezellig genoeg. Waarom veel geld uitgeven aan al dat dure spul als arme student als ik het met pils ook gezellig heb?
Heel af en toe heb ik ook wel een avond waarop ik alles door elkaar drink, vooral tijdens de vakanties eigenlijk. Ook toen ik nog wat jonger was wel af en toe (niet dat ik nu oud ben).
ik moest dat kankerend nog terugfietsen heuvelop, op veels te kleine fiets voor bij met lekke achterband en extra ballast achterop en dan het teringweer van gisternacht er nog bij :S. Dus was alleszins behalve straalbezopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik dat zo volhoud
Bier en vodka Of bier en schnabsquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:19 schreef rulerofdeath het volgende:
bier en berenburg cola of jägermeister kan ik goed hebben.
maar dan moet het ook wel een keer ophouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |