abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62207652
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:02 schreef speknek het volgende:
Het komt wel uit je plasbuis, kloon van een man. Aangezien mannen en vrouwen als embryo hetzelfde zijn, hebben beide mannen en vrouwen een prostaat langs de plasbuis lopen. Bij vrouwen is ie alleen een stuk minder ontwikkeld. Net zoals de man kunnen sommige(?) vrouwen prostaatvocht aanmaken, dat dus ook de plasbuis uitkomt.
Serieus, dat wist ik dan weer niet dus.. Weer wat geleerd over mijn eigen lichaam nota bene
pi_62216665
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 08-10-2008 08:43:35 ]
pi_62218011
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Tally op 08-10-2008 08:43:48 ]
pi_62218181
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks.
Zo geweldig gevoel is het niet en het geeft alleen maar troep.
En nu schijnen alle vrouwen te moeten spuiten .
Laat dat laatste maar aan mannen over.
Tegenwoordig heb je zelfs zoiets als squirt bukake .
pi_62218303
De watte?
pi_62218366
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks.
Zo geweldig gevoel is het niet en het geeft alleen maar troep.
right on

het is wel grappig, maar een fantabuleus orgastische ervaring?
neh.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62256092
mijn vriendin komt ook vaak spuitend klaar. Nou ja, spuitend....meestal komt het meer in golven. Maar het gebeurt de ene keer wel en de andere weer niet; daar is geen pijl op te trekken. Haar orgasmes zijn meestal wel heel heftig. Ze kan zich bij het klaarkomen helemaal laten gaan en ik vind dat erg geil om te merken. Of ze dan spuit of niet maakt mij niet uit. En ja, het kan best een flinke kliederboel worden, dus we hebben wel altijd een handdoek in de buurt van het bed liggen.
  donderdag 9 oktober 2008 @ 12:51:52 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62257553
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef Kas777 het volgende:
mijn vriendin komt ook vaak spuitend klaar. Nou ja, spuitend....meestal komt het meer in golven. Maar het gebeurt de ene keer wel en de andere weer niet; daar is geen pijl op te trekken. Haar orgasmes zijn meestal wel heel heftig. Ze kan zich bij het klaarkomen helemaal laten gaan en ik vind dat erg geil om te merken. Of ze dan spuit of niet maakt mij niet uit. En ja, het kan best een flinke kliederboel worden, dus we hebben wel altijd een handdoek in de buurt van het bed liggen.
soms helpt die handdoek bij ons niet eens en gaat het er doorheen, I don't care iig. Genot gaat voor .
1x heeft mn vriendin vanuit t bed zelfs de tv geraakt , 1,5 mtr verderop ofzo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62258164
Ik heb het beide mee gemaakt, een vrouw die echt volle kracht spoot en ook een vrouw die echt golven geil eruit gooide. Ik vind het een geil gezicht hoor, maar het geeft wel een klieder boel. en met een handoekje red je het lang niet altijd hoor, ook niet als je die 4 keer dubbel vouwt een zeiltje is het enige wat afdoende hielp

Van groot belang is het wel dat de man weet waar hij de G-spot kan vinden....

greetzz,
pi_62359452
Ach ik probeer 't al jaren, om m'n vriendin te laten spuiten, tot dusver nog weinig succes Eén keer wel soort-van gelukt (het was meer plassen dan echt spuiten), maar daarna nooit meer. Alle gekke plekjes die als g-spot aanvoelen heb ik al proberen te stimuleren, van binnen, maar 't meeste voelt bij haar gewoon niet fijn, dus dan is het een beetje zinloos. Wel jammer, want 't lijkt me toch best geil
pi_62359490
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Gospodin het volgende:
Ach ik probeer 't al jaren, om m'n vriendin te laten spuiten, tot dusver nog weinig succes Eén keer wel soort-van gelukt (het was meer plassen dan echt spuiten), maar daarna nooit meer. Alle gekke plekjes die als g-spot aanvoelen heb ik al proberen te stimuleren, van binnen, maar 't meeste voelt bij haar gewoon niet fijn, dus dan is het een beetje zinloos. Wel jammer, want 't lijkt me toch best geil
dat niet fijn voelen is vaak een plasgevoel, daar moet je echt even doorheen.
als je dat los kunt laten, lukt het
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62359880
Nee, het is geen plasgevoel. Daar hebben we 't wel eens over gehad namelijk, dus dat weet ze. Die ene keer dat ze plassend/spuitend kwam gingen we dat zelfs bewust doen, ontspannen en plassen bij 't klaarkomen. Het is gewoon een onprettig/pijnlijk gevoel, althans, dat zegt ze.
Het probleem is overigens meer dat ik het graag wil, en dat zij (blijkbaar?) niet enorm die behoefte heeft ofzo. Althans, dat idee krijg ik er dan bij. Anders zou ze wel meer moeite doen. Blijkbaar is 't goed zat zo, en komt ze gewoon lekker. En dat ik nou zo graag wil dat ze spuitend komt heeft ze ws maling aan Wil je eens moeite doen als vriendje, is 't weer niet goed
pi_62372496
Tja, ze doet het expres joh dat het onprettig/pijnlijk aanvoelt, moet ze gewoon even op haar tanden bijten toch, net doen voor jou alsof ze het heeeeeeeerlijk vindt....

Zucht...Als ze het niet lekker vindt houdt het gewoon erg snel op, dat heeft niets te maken met overhebben voor iemand, beter je best moeten doen, echt niet lekker is gewoon echt niet lekker.
Dat jij het zo graag wil en waarschijnlijk verwoede pogingen doet maakt het niet beter waarschijnlijk, misschien ben je teveel bezig met die g-spot vinden, naar dat spuitend orgasme toe te werken zoals je hebt gelezen dat het moet enz.

Ga gewoon eens lekker vingeren, zodat ze ligt te krioelen van genot, misschien komt ze wel nooit spuitent klaar, maar dan hebben jullie wel lekkere seks.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62373559
Hehe, rustig maar, zie de smileys Tuurlijk vind ik het jammer, maar ik forceer de boel heus niet ofzo, wees maar niet bang. De seks is prima verder hoor, en ze komt heel mooi klaar
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:31:30 #41
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_62375626
Je hoeft niet perse de g-spot te stimuleren. Ik kom altijd spuitend klaar als ik alleen mijn clitoris stimuleer
All she wants and needs is just a little taste..
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:36:56 #42
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62375780
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:31 schreef Luxuria het volgende:
Je hoeft niet perse de g-spot te stimuleren. Ik kom altijd spuitend klaar als ik alleen mijn clitoris stimuleer
dat is erg zeldzaam.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62384340
Helaas 1x meegemaakt, maar was geen gigantische fontein ofzo...

Ik voelde een bescheiden golfje tegen mn hand klotsen en dat was het...
Maar goed zij had daar lol om, dus ik was zeker tevreden
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')