Serieus, dat wist ik dan weer niet dus..quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:02 schreef speknek het volgende:
Het komt wel uit je plasbuis, kloon van een man. Aangezien mannen en vrouwen als embryo hetzelfde zijn, hebben beide mannen en vrouwen een prostaat langs de plasbuis lopen. Bij vrouwen is ie alleen een stuk minder ontwikkeld. Net zoals de man kunnen sommige(?) vrouwen prostaatvocht aanmaken, dat dus ook de plasbuis uitkomt.
right onquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:16 schreef pussydeluxe het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks.
Zo geweldig gevoel is het niet en het geeft alleen maar troep.
soms helpt die handdoek bij ons niet eens en gaat het er doorheen, I don't care iig. Genot gaat voorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:49 schreef Kas777 het volgende:
mijn vriendin komt ook vaak spuitend klaar. Nou ja, spuitend....meestal komt het meer in golven. Maar het gebeurt de ene keer wel en de andere weer niet; daar is geen pijl op te trekken. Haar orgasmes zijn meestal wel heel heftig. Ze kan zich bij het klaarkomen helemaal laten gaan en ik vind dat erg geil om te merken. Of ze dan spuit of niet maakt mij niet uit. En ja, het kan best een flinke kliederboel worden, dus we hebben wel altijd een handdoek in de buurt van het bed liggen.
dat niet fijn voelen is vaak een plasgevoel, daar moet je echt even doorheen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:57 schreef Gospodin het volgende:
Ach ik probeer 't al jaren, om m'n vriendin te laten spuiten, tot dusver nog weinig succesEén keer wel soort-van gelukt (het was meer plassen dan echt spuiten), maar daarna nooit meer. Alle gekke plekjes die als g-spot aanvoelen heb ik al proberen te stimuleren, van binnen, maar 't meeste voelt bij haar gewoon niet fijn, dus dan is het een beetje zinloos. Wel jammer, want 't lijkt me toch best geil
dat is erg zeldzaam.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:31 schreef Luxuria het volgende:
Je hoeft niet perse de g-spot te stimuleren. Ik kom altijd spuitend klaar als ik alleen mijn clitoris stimuleer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |