abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62135585
Kan iedere vrouw dit? Ik kan het wel en dacht eigenlijk dat iedere vrouw het wel kon.. Mannen zeggen echter vaak dat dat niet zo is.. Ligt het dan aan die mannen of is het echt zo dat niet iedere vrouw het kan?

[ Bericht 15% gewijzigd door chikkiieej op 04-10-2008 21:32:14 ]
pi_62135776
Lijkt me apart om mee te maken , wel handoekjes klaarleggen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 21:39:48 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_62135892
Om eens op de vraag in te gaan : de vochtproductie van de meeste vrouwen is niet dermate sterk dat ze spuitend klaarkomen. Het is natuurlijk ook afhankelijk van de sterkte van het orgasme, en of ze recentelijk al meerdere orgasmes heeft gehad, maar het is gewoonlijk niet een falen van de man als ze niet het hele bed onderspuit. De meeste vrouwen die veel vocht produceren tijdens een orgamse zijn er ook niet echt blij mee, ze moeten er steeds rekening mee houden als ze alleen dan wel met een of meerdere partners seks hebben.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_62135931
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:39 schreef mvdejong het volgende:
De meeste vrouwen die veel vocht produceren tijdens een orgamse zijn er ook niet echt blij mee, ze moeten er steeds rekening mee houden als ze alleen dan wel met een of meerdere partners seks hebben.
Hoezo moet je er rekening mee houden?
pi_62135935
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef chikkiieej het volgende:
Kan iedere vrouw dit? Ik kan het wel en dacht eigenlijk dat iedere vrouw het wel kon.. Mannen zeggen echter vaak dat dat niet zo is.. Ligt het dan aan die mannen of is het echt zo dat niet iedere vrouw het kan?
Nee, niet iedere vrouw kan dat. Niet iedere vrouw kan zelfs überhaupt klaarkomen...
pi_62136017
spuitende vrouwen zijn geyl
pi_62136246
die zijn écht een afknapper.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 22:14:55 #8
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62136544
Het is mij 1 keer gelukt, daarna nooit meer.
En eigenlijk vind ik het ook wel prima zo
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
pi_62136633
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef chikkiieej het volgende:
Het is echt zo dat niet iedere vrouw het kan xD

Maar ik hou d'r wel van
Nessuno attaca noi senza essere punito.
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:39:40 #10
8252 mvdejong
pi_62144887
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef chikkiieej het volgende:

[..]

Omdat de hoeveelheid vocht voldoende kan zijn om je bed grondig te moeten verschonen, tenzij je zorgt dat je een handdoek eronder hebt liggen. En als je na een romantisch avondje wil wegdromen in de armen van je geliefde, is eerst een uitgebreid rondje bed-opmaken een vervelende spelbreker. Dus je moet altijd even vooruitdenken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_62145044
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:39 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Omdat de hoeveelheid vocht voldoende kan zijn om je bed grondig te moeten verschonen, tenzij je zorgt dat je een handdoek eronder hebt liggen. En als je na een romantisch avondje wil wegdromen in de armen van je geliefde, is eerst een uitgebreid rondje bed-opmaken een vervelende spelbreker. Dus je moet altijd even vooruitdenken.
Ja, dat is irritant, ik weet er alles van... Bij mijn eerste keer dat ik zo kwam, was de man ineens verdwenen, op zoek naar een handdoek... En ik had geen idee wat er aan de hand was, lag lekker te genieten en na te golven. Zo van "Wauw, dat was heftig, hmmmmmmmmmmmm"
Was het ineens "Euh, waar heb jij de handdoeken liggen?" Ja dat was wel een domper.
Maar... Het orgasme was super!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 5 oktober 2008 @ 12:47:25 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_62145067
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 21:41 schreef chikkiieej het volgende:
Als je er veel ervaring mee hebt, zou je je hier toch wel een voorstelling van moeten kunnen maken, "chikkiieej".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62145222
Ik vroeg me af wát ze bedoelde, maar na haar uitleg snap ik dus dat ze dát bedoelde Maar das idd iets waar je aan moet denken, alhoewel ik dat eigenlijk niet eens echt doe..
  zondag 5 oktober 2008 @ 14:00:39 #14
8252 mvdejong
pi_62146412
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 12:55 schreef chikkiieej het volgende:
Ik vroeg me af wát ze bedoelde, maar na haar uitleg snap ik dus dat ze dát bedoelde Maar das idd iets waar je aan moet denken, alhoewel ik dat eigenlijk niet eens echt doe..
Overigens, chikkiieej, deze mvdejong is een 50-jarige man.
pi_62146644
Hehe sorry, niet gezien
pi_62160772
Over klaarkomen gesproken....wat me bedpartner dus gisteravond is overkomen, is dus niet spuitend klaarkomen, maar gewoon ontzettend trillen en naschudden (letterlijk!) tijdens en erna. Alsof ze rilt van de kou, ze had het ook koud zei ze, maar dat dus tijdens het klaarkomen....was het zo heftig dan?

btw dit was dus tijdens een vinger- en liksessie, lekker vol op de g-plek en in poepgaatje..one in the pink and one in the stink.
Dark Knight rulezzzz
pi_62165431
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 22:44 schreef isky.andar het volgende:
Over klaarkomen gesproken....wat me bedpartner dus gisteravond is overkomen, is dus niet spuitend klaarkomen, maar gewoon ontzettend trillen en naschudden (letterlijk!) tijdens en erna. Alsof ze rilt van de kou, ze had het ook koud zei ze, maar dat dus tijdens het klaarkomen....was het zo heftig dan?

btw dit was dus tijdens een vinger- en liksessie, lekker vol op de g-plek en in poepgaatje..one in the pink and one in the stink.
Ja, dat kan gebeuren
  maandag 6 oktober 2008 @ 15:44:30 #18
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62175153
Ik schok en ril ook tijdens en na een orgasme. Ik ben niet anders gewend.

Ieder vrouwenlichaam reageert daar anders op.
|| justdiggit.org ||
  maandag 6 oktober 2008 @ 22:09:07 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62187373
mn vriendin kan het . Niks is zo geil is iemand spuitend laten komen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62189053
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik schok en ril ook tijdens en na een orgasme. Ik ben niet anders gewend.

Ieder vrouwenlichaam reageert daar anders op.
Nou ik heb het 1 keer eeder meegemaakt (bij een ander) en daarom reageerde ik ook anders dan toen. Net als het verhaal in dit topic van die gozer die ineens verdwenen was, haastig op zoek naar een handdoek.

Ik vond het wel retegeil in ieder geval en lekker naknuffelen natuurlijk dan en elkaar opwarmen, eenmaal opgewarmd maar ze het voor mij ook effe af...heerlijk.
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 21:55 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

bespaar me de details
Joh als een vrouw echt botergeil is, dan is ze heel erg soepel en glad. Beetje spuug erop en je vinger floept er zo in, als ik eraan denk hoe ze dan begint te kreunen en kronkelen....nou dan haal je dat kotsicon wel weg hoor. Da's echt heerlijk....

Maar wat ik nou afvroeg he, ik heb dus zo'n ijskoude rilling reactie gehad, hoe weet je dat een vrouw uberhaupt de potentie heeft om spuitend klaar te komen? Ik wil me daar wel efkes op voorbereiden dan.

Van de filmpjes die ik zie, lijkt het wel of ze plassen, maar het zal misschien wel uit hetzelfde gaatje komen, maar niet plassen? niet dat ik dat zo erg vind, maar gewoon hoe zit het qua mechanica in elkaar, zeg maar?
Dark Knight rulezzzz
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:41:30 #21
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_62191508
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef isky.andar het volgende:

[..]

Nou ik heb het 1 keer eeder meegemaakt (bij een ander) en daarom reageerde ik ook anders dan toen. Net als het verhaal in dit topic van die gozer die ineens verdwenen was, haastig op zoek naar een handdoek.

Ik vond het wel retegeil in ieder geval en lekker naknuffelen natuurlijk dan en elkaar opwarmen, eenmaal opgewarmd maar ze het voor mij ook effe af...heerlijk.
[..]

Joh als een vrouw echt botergeil is, dan is ze heel erg soepel en glad. Beetje spuug erop en je vinger floept er zo in, als ik eraan denk hoe ze dan begint te kreunen en kronkelen....nou dan haal je dat kotsicon wel weg hoor. Da's echt heerlijk....

Maar wat ik nou afvroeg he, ik heb dus zo'n ijskoude rilling reactie gehad, hoe weet je dat een vrouw uberhaupt de potentie heeft om spuitend klaar te komen? Ik wil me daar wel efkes op voorbereiden dan.

Van de filmpjes die ik zie, lijkt het wel of ze plassen, maar het zal misschien wel uit hetzelfde gaatje komen, maar niet plassen? niet dat ik dat zo erg vind, maar gewoon hoe zit het qua mechanica in elkaar, zeg maar?
Ik voel het bij mn vriendin altijd aan de hoeveelheid vocht. Als ze spuitend gaat komen verzamelt zich bij haar eerst een hoop vocht binnen in, meer dan anders. Ook sopt het veel beter dan anders en het ruikt anders, k vind de geur geil . Hoe het voelt moet je me niet vragen, ik heb geen kutje
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_62193318
Het voelt wel alsof je moet plassen idd.. Maar het is dus geen plas, het komt uit je vagina en niet uit je plasbuis Het ruikt idd ook niet naar plas (gelukkig )
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 09:02:55 #23
8369 speknek
Another day another slay
pi_62194135
Het komt wel uit je plasbuis, kloon van een man. Aangezien mannen en vrouwen als embryo hetzelfde zijn, hebben beide mannen en vrouwen een prostaat langs de plasbuis lopen. Bij vrouwen is ie alleen een stuk minder ontwikkeld. Net zoals de man kunnen sommige(?) vrouwen prostaatvocht aanmaken, dat dus ook de plasbuis uitkomt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_62200667
Yep...

Als je een vrouw vingert voel je dan ook achter de vaginawand een bol ontstaan, een zwelling.
Het is zoals speknek zegt, eenzelfde iets als de prostaat zeg maar en wat eruit komt lijkt ook erg veel op prostaatvocht qua samenstelling volgens onderzoekers.

Het gevoel van te moeten plassen wordt waarschijnlijk veroorzaakt door die bol-vorming die wat druk op de blaas geeft, ook de plek van stimulatie als je de g-spot stimuleert geeft wat druk op de blaas.
Maar er zijn ook vrouwen die spuitend klaarkomen van alleen clitorale stimulatie, het is dus niet zo dat perse de g-spot gestimuleerd moet worden altijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:10:47 #25
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_62204617
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 09:02 schreef speknek het volgende:
Het komt wel uit je plasbuis, kloon van een man. Aangezien mannen en vrouwen als embryo hetzelfde zijn, hebben beide mannen en vrouwen een prostaat langs de plasbuis lopen. Bij vrouwen is ie alleen een stuk minder ontwikkeld. Net zoals de man kunnen sommige(?) vrouwen prostaatvocht aanmaken, dat dus ook de plasbuis uitkomt.

Interessant!!
|| justdiggit.org ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')