Gekwaak uit een kut?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en een kut is vaak nog wel te pruimen
maar dat gekwaak wat er dan vaak uit komt. (en dan bedoel ik vooral irl)
quote:
No way!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt het wel goedmaken door mij je kaartje te geven.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gekwaak uit een kut?![]()
God ik zou me doodschrikken.
Zie je het al voor je? Lig je in bed, beetje in jezelf te mompelen, begint je kut ineens terug te pratenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gekwaak uit een kut?![]()
God ik zou me doodschrikken.
mag ik dan met jou mee?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je kunt het wel goedmaken door mij je kaartje te geven.
Mijn kaartjes!! Afblijven!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
nee dat is de echo, van het in jezelf mompelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Lig je in bed, beetje in jezelf te mompelen, begint je kut ineens terug te praten
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Failquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat is de echo, van het in jezelf mompelen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
en de vodka dan?quote:
*proestquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Lig je in bed, beetje in jezelf te mompelen, begint je kut ineens terug te praten
alsof ik dat soort dingen bij houquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn kaartjes!! Afblijven!!
Hadden jullie ze zelf een jaar terug maar moeten bestellen!!
Tsja, als je iets graag wil, hou je het bijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
alsof ik dat soort dingen bij hou
Hef wa watquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
* rulerofdeath pakt een doek en geeft deze aan MMquote:
Komt dat van boven of beneden?quote:
kloptquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Tsja, als je iets graag wil, hou je het bij
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt dat van boven of beneden?
buj nooit alleenquote:
Zo aas ik ook al jaren op Najib Amhali. Maar elke keer als de verkoop begint is het al uitverkochtquote:
[..]
quote:
hmm, das dan wel erg jammer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo aas ik ook al jaren op Najib Amhali. Maar elke keer als de verkoop begint is het al uitverkocht
wordt je dubbel zo vrolijk vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig kletsmaatje.
Als je het zat wordt stop je dr gewoon wat in
Ik vind concerten vaak net iets te duur. Maar als er een goede band in de buurt is probeer ik dat ook wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das dan wel erg jammer.
ik hoef eigelijk niet zo nodig naar zoiets heen. Ik ga liever naar bands en/of festivals
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt je dubbel zo vrolijk van
Goa een keer met noar Graspop!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das dan wel erg jammer.
ik hoef eigelijk niet zo nodig naar zoiets heen. Ik ga liever naar bands en/of festivals
[..]
Das toch in België?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Goa een keer met noar Graspop!
quote:
wat vind je te duur?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind concerten vaak net iets te duur. Maar als er een goede band in de buurt is probeer ik dat ook wel.
Ik heb alleen veel vrienden die ook veel naar cabaret gaan, dus daarvan ben ik meer op de hoogte dan van concerten
daar wil ik ook nog een keer heenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]rond het laatste weekend van juni. Ben al 6x op rij geweest
Voor de meeste concerten meot je toch wel zo'n 50 euro neertellen. Dat gaat me soms net iets te ver. Ligt er natuurlijk aan welke band het is, dus hoeveel ik ervoor over heb. Maar meestal heb ik dan zoiets van "Loat'n goan."quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat vind je te duur?
90 euro voor een 3-daags festival is een normale prijs tegenwoordig.
en metropool enzo is ook niet duur.
U2 en rolling stones zijn wel knetterduur
Ik ben nog nooit naar grote festivals geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar wil ik ook nog een keer heen
ben 2007 en 2008 naar wacken geweest (maar dat had je waarschijnlijk al door)
QFTquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
U2 zou ik nog niet naartoe gaan als ik geld toe kreeg.
moet je net geluk hebben dat de goede bands bij regionale poppodia komen als podium in hardenberg, lucky in rijssen, metropool in hengelo of atak in enschede. Daar zijn ze vaak iets goedkoper en de sfeer is beterquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor de meeste concerten meot je toch wel zo'n 50 euro neertellen. Dat gaat me soms net iets te ver. Ligt er natuurlijk aan welke band het is, dus hoeveel ik ervoor over heb. Maar meestal heb ik dan zoiets van "Loat'n goan."
26 Oktober naar Fall Out Boyquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Graspop: 135 euro voor 5 dagen feesten
En over anderhalve maand naar Satyricon
als het helemaal betaald wordt wel, maar dan zou het ook nog wel eens zuipen kunnen wordenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:27 schreef MinderMutsig het volgende:
U2 zou ik nog niet naartoe gaan als ik geld toe kreeg.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
26 Oktober naar Fall Out Boy
Go Planetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je net geluk hebben dat de goede bands bij regionale poppodia komen als podium in hardenberg, lucky in rijssen, metropool in hengelo of atak in enschede. Daar zijn ze vaak iets goedkoper en de sfeer is beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |