Ik heb hele verzameling van Hakkûh & Flippûh maar schaam me er totaal niet voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Broekie het volgende:
Vraagje aan de mensen hier:
Voor welke jaren 90 nummers schaam je je ze origineel op CD te hebben?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:30 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
"Hey lul, ga je nog openen, of wat"
Zoiets?
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeh wel lief...maar wel iets met die strekking....
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Zit net even de cd met het beste uit de Mega Top 50 van '93 te bekijken en daar staan best aardige liedjes op. Maaruh, kennen we de kleuter Jordy nog ( http://video.google.com/videoplay?docid=-7981440458196378946 ). Hoogste positie nummer 3.
Zoals?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb nog een pallet foute singles liggen hier.
Zo'n cd heb ik ook nog ergens liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh en mn cd Jabba-dabba-dance
vol.4![]()
Zal nu wel een jaartje of 19-20 jaar oud zijn. Opzich wel leuk om te weten of hij nog iets met muziek doetquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh nog niet zo lang geleden had "iemand" van 3FM hem gebeld om te vragen wat ie nu met zn leven deed...kan me dr alleen geen zak van herinneren
Roosmarijn zal de video wel gezien hebben op Twitter en 'm getipt hebben. Daar zag ik er ook al berichten over langskomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom zelf over afgelopen Freaknacht: http://gerardekdom.nl/ang(...)+freaknacht+ooit.../ met jouw video, Floris.
S Culb 7, die serie van hun keek ik altijd op zondagmiddagquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:43 schreef Broekie het volgende:
Ach, ik heb zelf dus gewoon ergens ver weg verstopt originele albums van oa Take That, Spice Girls, Britney Spears, S Club 7, Toy-Box en vast nog veel meer fouts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |