abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 oktober 2008 @ 19:29:06 #51
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_62154517
quote:
Kattenbezitters zijn over het algemeen hoger opgeleid dan mensen met een hond. Ook wonen mensen met een kat veelal in het noorden of westen van Nederland, terwijl hondeneigenaren in het zuiden en oosten bivakkeren.
Ofwel: Limburgers en Tukkers zijn dom
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_62154966
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 18:53 schreef Oud_student het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry, het boek is uit 1954, maar heeft blijkbaar nog niets aan waarde ingeboet
[14.gif]
pi_62167129
Honden zijn voor tokkies
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_62167534
quote:
Op zondag 5 oktober 2008 19:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ofwel: Limburgers en Tukkers zijn dom
Twentenaren, mister

Ik zal je een stukje cultuur laten proeven

Uit de gouden korenaren
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten
de mensen uit het Westen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij kan ook in het Twents, maar laten we het hier even bij houden

Ik heb trouwens een boskat en een hond (nou ja, hondje )
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 6 oktober 2008 @ 11:57:11 #55
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_62169112
Ik heb geen huisdieren, en ben extreem hoog opgeleid.

Ook een correlatie, in de overtreffende trap misschien?
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
pi_62169982
Bullshit. Mensen die hoogopgeleid zijn, hebben een drukke baan. Dan hebben ze minder tijd over voor een hond, om 'm uit te laten, aandacht geven etc.

Wat dat betreft, kost een kat minder tijd. En kunnen de drukke mensen minder aandacht aan geven.

Conclusie: hondenbezitters genieten meer van hun hond, de kattenbezitters minder.
pi_62170416
Je kan ook zeggen dat hondenbezitters rijker zijn dan kattenbezitters, omdat honden veel meer geld kosten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62170804
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:28 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Bullshit. Mensen die hoogopgeleid zijn, hebben een drukke baan. Dan hebben ze minder tijd over voor een hond, om 'm uit te laten, aandacht geven etc.
pi_62171157
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 12:45 schreef JohnDope het volgende:
Je kan ook zeggen dat hondenbezitters rijker zijn dan kattenbezitters, omdat honden veel meer geld kosten.
Dat valt best mee hoor. Een kleine hond die op supermarkthondenvoer leeft is echt niet duur.

Mensen die rijk zijn hebben wel vaker een rashond valt me op.

Armere mensen hebben vaak een asielhondje, of een asbakkenrasje. Daar zie je ook vaak jack russel-achtige hondjes. En paupers hebben vaker wel een duurdere hond, maar dan een american stafford of rottweiler ofzo. Uitzonderingen daargelaten.
En kakkers en gezinnetjes hebben vaker een labrador, zoals mij.
pi_62171805
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor. Een kleine hond die op supermarkthondenvoer leeft is echt niet duur.

Mensen die rijk zijn hebben wel vaker een rashond valt me op.

Armere mensen hebben vaak een asielhondje, of een asbakkenrasje. Daar zie je ook vaak jack russel-achtige hondjes. En paupers hebben vaker wel een duurdere hond, maar dan een american stafford of rottweiler ofzo. Uitzonderingen daargelaten.
En kakkers en gezinnetjes hebben vaker een labrador, zoals mij.
Syberische Husky
Duitse Herder
Sint Bernard
Dobermann
pi_62179542
Er is wel eens eerder een dergelijk onderzoek geweest, waaruit een vergelijkbaar beeld naar voren kwam.

Kattenliefhebbers zijn vaker hoogopgeleid, rijden relatief vaak Saab, stemmen relatief vaker links, lezen vaker de Volkskrant en zijn vaker VPRO-lid.
Hondenliefhebbers zijn lager opgeleid, rijden vaker Opel, stemmen rechtser, lezen de Telegraaf en zijn TROS-lid.

pi_62218334
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 13:15 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat valt best mee hoor. Een kleine hond die op supermarkthondenvoer leeft is echt niet duur.
Ik weet niet hoe duur het supermarktvoer is, maar het is niet alleen voer, je hebt ook nog anti-vlooien-spul, anti-tekenbandjes, jaarlijksdierenarts bezoek, af en toe moet je om een andere reden naar een dierenarts, hondenbelasting, botjes.

Dat loopt zo op tot 1000 a 1500 euro per jaar per hond.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62219917
Die kosten heb je voor katten natuurlijk ook, behalve de belasting. Katten krijgen ook vlooien als je daar niks tegen doet. Katten moeten ook naar de dierenarts. Plus kattenbakvulling.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2008 00:21:58 ]
pi_62220527
Tja, echte bazen hebben katten. Mensen die baas willen zijn nemen een hond om toch 'baasje' genoemd te kunnen worden.
Ofzo:')
  woensdag 8 oktober 2008 @ 04:13:31 #65
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_62222238
TnT....
dat zijn toch die lui die je post paketjes rond brengen,
lijkt me niet goed als ze onderzoeken gaan doen naar opleidings niveau
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_62223572
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 23:22 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe duur het supermarktvoer is, maar het is niet alleen voer, je hebt ook nog anti-vlooien-spul, anti-tekenbandjes, jaarlijksdierenarts bezoek, af en toe moet je om een andere reden naar een dierenarts, hondenbelasting, botjes.

Dat loopt zo op tot 1000 a 1500 euro per jaar per hond.
Dat moet je met een kat ook. Een kat kan ook vlooien en teken oplopen en moet ook jaarlijks naar de dierenarts. Dus?
In de gemeente waar ik woon, is de hondenbelasting afgelast. Maar je bent wel verlpicht de drollen van je hond op te ruimen.
  woensdag 8 oktober 2008 @ 09:19:21 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62224124
Ik heb beide
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62225842
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 08:51 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat moet je met een kat ook. Een kat kan ook vlooien en teken oplopen en moet ook jaarlijks naar de dierenarts. Dus?
In de gemeente waar ik woon, is de hondenbelasting afgelast. Maar je bent wel verlpicht de drollen van je hond op te ruimen.
Maar een kat kost lang geen 1000 euro per jaar.
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 00:20 schreef k_man het volgende:
Die kosten heb je voor katten natuurlijk ook, behalve de belasting. Katten krijgen ook vlooien als je daar niks tegen doet. Katten moeten ook naar de dierenarts. Plus kattenbakvulling.
Bij honden heb je versleten hondemanden e.d.
En een kat eet ook bijna niks. Voer en botten voor een hond kosten ongeveer 800 a 950 per jaar
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62226015
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:32 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar een kat kost lang geen 1000 euro per jaar.
[..]

Bij honden heb je versleten hondemanden e.d.
En een kat eet ook bijna niks. Voer en botten voor een hond kosten ongeveer 800 a 950 per jaar
Wat een onzin man, het ligt puur aan de grootte van een een hond en of je de hond duur of goedkoop voer wilt geven.
Ik durf te wedden dat een kleine hond die goedkoper voer eet niet duurder is als een kat.
En er zijn zat mensen die hun kat heel duur eten geven dus...
pi_62226126
Right.

Hoeveel kost dat voer per kilo en hoeveel kilo per maand eet die hond van jou er van?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 8 oktober 2008 @ 10:45:10 #71
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_62226153
ik heb ratjes....
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62226322
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:43 schreef JohnDope het volgende:
Right.

Hoeveel kost dat voer per kilo en hoeveel kilo per maand eet die hond van jou er van?
Mijn hond is groot, maar je hebt ook genoeg KLEINE honden. Daar heb ik het over.
pi_62226364
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:52 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mijn hond is groot, maar je hebt ook genoeg KLEINE honden. Daar heb ik het over.
De meeste honden zijn ook groot en als ze kleiner zijn, dan zijn het hele gespierde honden die ook veel (moeten) eten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62226401
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De meeste honden zijn ook groot en als ze kleiner zijn, dan zijn het hele gespierde honden die ook veel (moeten) eten.
Bron?
pi_62226412
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 10:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bron?
Dat onderzoek uit de OP.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')