abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63149596
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef oinkoink12 het volgende:
Ben benieuwd nu,
ik heb de vraag voorgelegd aan onze Hogere leiding van de holding.
Dit was het antwoord.

In zon geval als het niet redelijk is/de klant niet mag verwachten dat een dergelijk defect al na 13 maanden optreed, zal de reparatie kosteloos hersteld moeten worden.
Sorry, ik had het even niet gezien. Ik heb een rekening gehad van de MM van 128 euro. Volgens de rechtsbijstand was dit een redelijke rekening en die raadden me aan dit te betalen. Het was overigens iets meer dan 14 maanden dat ik mijn notebook in bezit had.

Echter toen ik de notebook ging ophalen, zat er maar 2 gb geheugen in terwijl ik heel duidelijk aangekaart heb bij het inleveren van mijn defecte notebook dat er 4 gb inzat. Ik had er twee bankjes van 2 gb ingestopt en ik heb hem teruggekregen met twee bankjes van 1 gb. Daar zijn ze nu nog mee aan het steggelen, Acer werkt niet bepaald mee, maar hebben nu beloofd 2 bankjes van 2 gb op te sturen, dit werd me twee weken geleden beloofd en ik zit nog steeds te wachten. Het probleem ligt nu bij de holding en die gaat nadat alle problemen met het geheugen opgelost zijn Acer eens aanspreken op hun niet-zo-klantvriendelijke gedrag (in de hoop de reparatiekosten terug te kunnen vorderen en terug te kunnen geven).

[ Bericht 2% gewijzigd door Snapcount2 op 12-11-2008 08:08:10 ]
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')