abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2009 @ 22:03:42 #176
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65436625
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_65443751
ik vond het toch een erg goede epi.
Ikzelf wil ook graag weer verder met de verhaallijn, maar vergeet niet dat supernatural begon als losse eps. ze fillers noemen vind ik veeeeeels te ver gaan, aangezien ze van superieure kwaliteit zijn.

Een "filler" van Supernatural is beter dan menig thriller/horrorfilm in de videotheek. Dat zegt behoorlijk veel voor een serie.
<hr>
pi_65451085
Hm ik had niet eens door dat het alweer begonnen was, maar nu dus mooi 2 toffe eps na elkaar kunnen kijken
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_65451213
De aflevering laatst van het huis waar die 2 "mensen" jaren lang waren opgesloten en ouderen wilden vermoorden was wel echt een fantastische aflevering. Hopelijk komen er meerdere afleveringen dit seizoen van dit niveau..
  dinsdag 27 januari 2009 @ 12:38:04 #180
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65451322
Die aflevering was inderdaad geweldig. En ook al gaan ze daarin niet echt verder met het grote verhaal, dat kan me niks schelen. Gewoon spannend.
pi_65459015
Toch vind ik de fillers van deze serie ook altijd goed. Ze maken constant eigenlijk altijd leuke verhalen.
pi_65582222
Met dat voorstukje waar die pa steeds in voorkwam dacht ik echt dat we hem deze afl terug zouden zien, maar nee hoor. Het was eigenlijk een typische seizoen 1 aflevering.

Ik wil nou wel weer eens terug naar de Lilith-verhaallijn.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 23:14:46 #183
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65583621
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.

Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God". Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
pi_65584781
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Nou de volgende aflevering lijkt ook niet echt betrekking te hebben op de grote verhaallijn dit seizoen, dus als mensen zich vooral daarop verheugen dan moeten ze even geduld hebben.

Dé quote van deze week:
"the whistle makes me their God". Geweldig.
De jongere versie van Dean leuk trouwens echt verrassend goed.
Zowieso dat hele stukje dat Dean gymles geeft "Dodge" bam!
Dat broekie En ik moest zo hard lachen toen die dat net in de lucht gooide: "Go nuts"

Het was inderdaad een beetje een seizoen 1 niveau maar vond hem wel leuk. Effe de reminder dat Sam dit eigenlijk helemaal niet wil doen en Dean die de patser uithangt.

"Are you happy, Sam?"
pi_65585105
In tegenstelling tot de vorige twee vond ik dit weer een vermakelijke aflevering! Die jonge Dean leek echt sprekend, eng gewoon. Vind Ackles alleen beter acteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 31-01-2009 00:29:10 ]
Amen.
pi_65585708
Strakke aflevering met boeiende achtergrond informatie (die we al wel een beetje kende) over Sam en Dean

* wolfrolf Supernatural
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_65600443
Haha dit was een leuke filler!

"Guess which cheerleaders are legal"
pi_65605522
Leuke aflevering.De oneliners waren inderdaad weer hilarisch.
pi_65623080
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
pi_65624102
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Het was op zich wel een leuke aflevering, maar de volgende moet echt weer over Lilith en/of Castiel gaan. Fillers van Supernatural zijn goed hoor, maar niet meer dan 2 achter elkaar aub
Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65624711
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het Lillith was toen hij door dat meisje werd neergestoken in die school
Ik schrok me echt de tering toen zij het mes trok.Jointje en Supernatural 's nachts, dat gaat niet goed samen.
  zondag 1 februari 2009 @ 19:13:12 #192
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_65632601
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Jonad het volgende:
Als ik de beschrijving van de aflevering lees dan vrees ik dat het weer gewoon een losse aflevering is.
quote:
A siren casts a spell on Sam and Dean while they are on a mission in Iowa, leading to their violent behavior.
Ik ben wel met je eens dat ze niet te veel losse verhalen achter elkaar moeten hebben, althans niet als ze midden in een groot verhaal zitten. Als kijker begin je je dan toch af te vragen waarom ze met die kleine rotzaken bezig zijn, als ze de complete wereld moeten redden.
pi_65632967
01/28 - I'm told we'll next see Castiel in March-ish. Source: Kristin on E!Online

pi_65803455
Wel een erg toffe ep weer, vooral het einde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_65804108
Vond het weer leuk . Zolang ze goed zijn vind ik fillers geen probleem bij Supernatural.
Amen.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:23:27 #196
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_65804208
Damn, ik zag m niet aankomen zeg. Toffe ep!
pi_65804369
Ugh, wat was die siren freaking ugly!

Strippers Sam, strippers! We're on an actual case involving strippers.. Finally!
pi_65804459
Ik vond het juist wel erg voorspelbaar. Vanaf het moment dat hij die auto gaaf vond en die muziek begon het er wel erg dik op te liggen..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_65804541
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
pi_65811976
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Jivis het volgende:
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')