quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
Seizoen 3 is leverbaar op Blu-Ray!
http://www.play.com/DVD/B(...)Product.html?cur=258
Dan heb je mooi veel tijd om te kijken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Nu nog 1&2 en ik ga een hoop geld overmaken.
Geduld haha.quote:Op maandag 19 januari 2009 01:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
was zeker coole aflevering maar waar was castiel? ik wil weer verder met de storyline!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben het met je eens. Was leuk maar weinig.. bijzonder.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:40 schreef Jivis het volgende:
Saaie epi, vrij voorspelbaar ook. Alleen het stukje met "The Chief" was vrij hilarisch.
Amen! (no pun intended)quote:Op zondag 25 januari 2009 12:51 schreef PeRi het volgende:
Okaaaaay erg leuk hoor die mysteries oplossen, om er weer ff in te komen zijn ze erg prettig, maar het is nu wel weer genoeg geweest met die fillers. Ik wil weer terug naar Castiel/God/Angels/Lucifer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 januari 2009 23:36 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik las dit overigens nog op tv.com. Gaat over het toevoegen van een nieuw karakter. Het bevat dus wel een spoiler (als het waar blijkt te zijn).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |