abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63063318
Huuuu enge levende teddybeer !
Whatever I want.
pi_63066576
Die Teddy en Spider-Man speecht mochten echt niet

Is de big ass main storyline ep niet volgende week?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63067129
quote:
Op zondag 9 november 2008 01:03 schreef Tim86 het volgende:
Die Teddy en Spider-Man speecht mochten echt niet

Is de big ass main storyline ep niet volgende week?
Ik hoop het!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63067340
In spoiler stonden hier laatst wat summaries geplaatst..daar stond die bij. Kijk er al weken naar uit. Deze fillers met piepklein hoekje main story zijn zeker leuk maar met deze story wil ik gewoon verder
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63076684
Tof!
pi_63097940
Aflevering aan binnen halen.
pi_63117293
Die teddybear-suicide
Aids.
pi_63122940
tvp zonder alles te lezen, heb nu de eerste 2 gezien, kijken of ik er vanavond nog wat door kan drukken....

m'n nachtrust...
pi_63212853
Zo ik ben bij.... vanavond de nieuwe maar is bekijken...

"Run Forest...."
pi_63217619
Hij was weer fantastisch

Er zat ergens volgens mij een geestige verwijzing naar de presidentsverkiezingen in. Ben alleen vergeten wat. Iemand anders die dat gemerkt heeft?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63220686
Was tof maar moet eerlijk zeggen dat ik ik de vorige episodes leuker vond.
Amen.
pi_63221527
Bizar gaaf dat Dean die vent herkende uit de hel
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:27:08 #89
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_63231713
De laatste aflevering liet maar mooi zien hoe verwend we zijn met deze show: Een boeiende, goeie aflevering die tot nu toe een van de mindere van het seizoen is (eerste indruk, moet nog alles een beetje laten bezinken)

Ik vond vooral depressieve, suícidale Sam wat minder, Ruby was wel goed in het kiezen van een geschikt lichaam, en die poetsvrouw was mooi gevonden. Ook het hele gebeuren met Anna viel me wat tegen. Maar wel weer storyline, en dat hebben we sinds in the beginning niet echt meer gehad. (Behalve misschien de halloween aflevering, maar dat vond ik een erg geforceerde aflevering)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
pi_63234354
De volgende aflevering belooft wel erg leuk te worden, dan gaat Dean vertellen wat er met hem gebeurd is in Hell.

Ik denk zelf dat hij constant gemarteld is door een evil Sam maar misschien dwongen ze hem zelf mensen te martelen ofzo...
pi_63237704
vond hem juist erg tof. Next up het dilemma tussen goed en kwaad lijkt me. Er is geen zwart of wit meer, geen goed of slecht. Ruby is goed en de angels laten weer blijken snel over te willen gaan tot het opofferen van onschuldigen. Leuk om te zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63237719
"Oh I forgot I`m wearing a pedeatricien" was wel een briljante quote btw
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_63237913
Ja die angels kijken idd niet op een (onschuldig) slachtoffer meer of minder.. vooral die zwarte heeft er wel lol in.

Handig die flashbacks deze ep.

"Sam?"
- "Yeah?"
"Too much information!"

Volgende week wordt vet..
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_63241868
Sam als alcoholist vond ik alleen niet zo geloofwaardig overkomen.
Amen.
pi_63258190
quote:
Op zaterdag 15 november 2008 12:42 schreef Jivis het volgende:
Sam als alcoholist vond ik alleen niet zo geloofwaardig overkomen.
Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHO
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 16 november 2008 @ 15:16:28 #96
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63263832
Lekker duistere aflevering. Zat iets minder vaart/humor in, maar wel een goede aflevering waarin iets meer duidelijk wordt gemaakt over de motivaties van Sam en de afgelopen 6 maanden.
Die engelen hebben natuurlijk groot gelijk dat ze die trien dood willen. Als je in een oorlog verkeert dan wil je niet het risico lopen dat de tegenstander je loopt af te luisteren. Voldoet alleen niet echt aan het stereotype beeld van engelen. Moet bij die hele oorlog ook wel enigzins denken aan de His Dark Materials trilogie. Daarin zijn de engelen ook een stuk 'aardser' en speelt het thema oorlog een grote rol.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_63264800
quote:
Op zondag 16 november 2008 11:40 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Sam het drankorgel FTW!!!1 De beste plottwist ever IMHO [ afbeelding ]
Naah, hij is altijd als dorky neergezet en vond het heel erg out of character. Het is eerder iets dat bij Dean past.
Amen.
pi_63265698
Ik denk dat het bij zijn ontwikkeling hoort. Hij was dorky in het begin, maar heeft nu meer meegemaakt en is niet meer de onschuldige naïeve Sam van seizoen 1. Aangezien er al een tijdje gespeculeerd wordt door Dean dat Sam slecht wordt (althans, dat proberen sommigen hem aan te praten), is het niet zo heel verwonderlijk dat Sam wat meer ambigu wordt gemaakt.
pi_63265763
Het hoort ook bij het hele Sam to the darkside gebeuren natuurlijk..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 16 november 2008 @ 22:47:37 #100
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_63275550
Ik vind dat we gedurende dit en vorige seizoen al regelmatig een donkere kant van Sam hebben gezien. Ik ben het er dus niet mee eens dat het out of character is.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')