Ik heb de serie afgelopen zomer ontdekt, en heb de eerste drie seizoenen van het net geplukt ien in sneltrein tempo gekeken (4 afleveringen per avond, soms meer, verder op een review site die ik erg goed vind nog nagelezen over de aflevering na de eerste zit). Meteen daarna de DVD's besteld, seizoen 1 en 2 waren zo geleverd, wacht nog op seizoen 3). Inmiddels op mijn gemak seizoen 1 en 2 met ondertiteling (en bonus materiaal) gekeken, ben nu weer begonnen aan s1 en maak nu aantekekeningen zodat ik de namen van de geesten en zo kan onthouden ;}, seizoen 3 had ik stomgenoeg weggegooid nadat ik hem had besteld, maar is ook weer terug en ben ik aan het bekijken voor de 2e keer.
Huidige seizoen bevat en aantal van de sterkste afleveringen die de serie kent. Are you there god was spannend en helpt het verhaal voor het seizoen enorm, In the beginning geeft extra achtergrond over waar de jongens vandaan komen, en waar ze mee te maken krijgen, plus het geeft aan waarom Azazel dSam heeft uitgekozen.
De laatste twee afleveringen zijn wat lichter van toon geweest dus ik vermoed dat er weer wat zwaars aan staat te komen en kan niet wachten. Overigens vind ik het niet erg dat er humor afleveringen gedaan worden. Hell House is 1 van de betere van seizoen 1, Tall Tales was super in seizoen 2, en seizoen 3 heeft zowel Bedtime Stories, Ghostfacers en Mystery Spot als hele lichte afleveringen die puur voor de lol zijn.
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!