Ja, ik moet ook vaker niet uitgaan, want ben altijd compleet gebroken op m'n stage maandags, vanaf nu ga ik daar dus verandering in brengen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Ga ook bijna nooit uit hoor
En ben ook de hele dag aan het werk... En ik bén ziek
Och, nothing I can't handlequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:07 schreef jslavenburg het volgende:
Jaja....het leven is kut....
Half om half, tussendoor werkenquote:
Maar wat is een man zonder een goede vrouw aan zijn zijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
In het weekend is de sc voor de mannen
Jep! Buurtgemeente van Leeuwarden. Voor mij half uurtje rijdenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijg ik een berichtje van iemand uit FranekeradeelDat ligt toch bij jou in de buurt, Dean?
dat is beter te doen dan voor mij:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jep! Buurtgemeente van Leeuwarden. Voor mij half uurtje rijden
Datingsite?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is beter te doen dan voor mij:
Duur: 03u15
Afstanden : 317,88 km, waarvan autosnelwegen : 313,67 km
en dat is dan exclusief files. Aangezien ik de route krijg om heel de Randstad door te crossen. Zal je eerder van de ene file in de andere terecht komen
Moet je managers eens horen pratenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederlanders die Nederlands praten met meer Engelse termen dan daadwerkelijke Nederlandse woorden
nog zo'n doelgroep die geen fatsoenlijk Nederlands meer kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moet je managers eens horen praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |