WAT HIJ ZEGT DUS HE!!!!1111quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Heel begrijpelijk, ik zou ook KO gaan bij zo'n kankernummer.
Zoals je al weet is idere fok!ker dokter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:37 schreef afcajos het volgende:
Had het overigens nog nooit meegemaakt in al die 20 jaren dat ik hem ken
Zelfreflectie ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:41 schreef Breathtaking het volgende:
Hahahaeng is dat he, had ik ook eens met een vriendin van me
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee, dit keer geen hosselverhaal
Mwoh, vooruit.quote:
Terecht enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
Subklacht:
Debiele supporters die de metro zo nodig moeten slopen van binnen.
Ontopic blijvenquote:
Alsof dat nieuw isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
Nee, dit keer geen hosselverhaal maar een heus eng avontuur![]()
Gistermiddag met een goede vriend al te vroeg begonnen met indrinken voor AjaxAangezien we de tijd een beetje verloren waren was het opeens al 8 uur en moesten we nog van CS naar de Arena. We hadden nog net ff tijd om een burgertje uit de muur te trekken. Na de wedstrijd verder drinken in een kroeg wat uiteraard zeer gezellig was. Totdat.....Mijn homie naar me toekomt en zegt: "Jos, het gaat volgens mij niet zo goed met me.. Even naar de WC" Ik baalde enigzins want Wham - Wake me up before you go go werd net gedraaid
Dus ik neem hem op sleeptouw naar de WC waar de beste man opeens instort
BAM, daar lag hij op de grond. Wat is dit nou weer dacht ik
Samen met zo'n kerel die daar werkt hem opgetild en naar buiten gesleept, na 10 seconden ongeveer kwam hij weer bij zinnen. Buiten op een barkruk even 10 minuten gezeten terwijl er potdomme allemaal goede muziek werd gedraaid binnen. Lijkbleek en zweet op zijn kop zat hij daar
Gelukkig kon hij op een gegeven moment weer lopen en zijn we weer naar binnen gegaan. We waren we net optijd voor de greasemedly
Na een paar glazen cola ging het weer goed met hem dus toch nog een leuke avond gehad.
Sowieso vraag ik mij af waarom die lul opeens neer gingWaarschijnlijk omdat we bijna niks hadden gegeten. De uitsmijter dacht dat hij aan de pillen zat
![]()
Klacht:
Maat die knock-out gaat terwijl er goede muziek wordt gedraaid.
Subklacht:
Debiele supporters die de metro zo nodig moeten slopen van binnen.
Gellukig heeft de oplettende fok!ker door dat het hier niet om iets nieuws gaat maar om een klacht.quote:
Niet echt helaasquote:
Haha, hoe had ik er dan bang van moeten wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:42 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zelfreflectie ?
Je mag wel zeggen dat jij het was hoor.
OP quotenquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:36 schreef KingOfPop het volgende:
Heel begrijpelijk, ik zou ook KO gaan bij zo'n kankernummer.
zal volgende keer niet op jou mikken okee?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Niet echt helaasGewoon met zijn allen zingen en springen totdat iemand erachter kwam dat de TL verlichting kapot kon
Glas in mijn capuchon
Thanksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
zal volgende keer niet op jou mikken okee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |