niets te dankenquote:
als je je maar snel uitkleedquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Samzz het volgende:
Het gaat hier traag. Ik ga me maar eens aankleden.
laat maar eens zienquote:
is goedquote:
Dat was gekheidquote:
Op vrijdagavond om half 10?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was gekheidIk ben al in m'n nachtgewaad.
Moet je opnieuw aanvragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
Boh, ben KPD toegang ook kwijt nu ik weer zwart ben zie ik.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was gekheidIk ben al in m'n nachtgewaad.
ouwe rukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef Blawh het volgende:
Boh, ben KPD toegang ook kwijt nu ik weer zwart ben zie ik.
is het trouwens zo leuk?quote:
Waarom? Ik heb geen trek in een kroeg. Ik heb zin in een lekker luieravondje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op vrijdagavond om half 10?Zometeen met je paardenknuffel in bed liggen zeker?
Trek je kleren weer aan en duik de kroeg in!
Dat klopt dan weer welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar met uitkleden kan dat toch ook uit
Heb het nooit aangevraagd, toen ik blauw werd zag ik dat ik daar opeens toegang had.quote:
Geen idee, zo erg is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Was dat nou weer voor n onzin, Bassie?
Read above, heb het nooit zelf aangevraagd. Als je toegang krijgt dan lijkt het me logisch dat je af en toe even gaat kijken.quote:
Kruip je tegen me aan met een grote bak chips terwijl we films kijken op de bank?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
Waarom? Ik heb geen trek in een kroeg. Ik heb zin in een lekker luieravondje.
Onder andere druk met afstuderen, dat papiertje mag nu wel een keer gehaald worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:39 schreef Samzz het volgende:
@ Bas, waarom ben je weer blauw zwart? Onze favo mod is ontmodderd
zienquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer welHet gaat zelfs makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |