Bij de projecten gaat het vooral om doelgroepgericht te denken. 'Hoe maak ik mijn (media-)product geschikt voor mijn doelgroep?' Dus niet alleen het idee zelf, maar ook de marketing daarachter ed. Anne Frank project moet je jongeren zien te bereiken voor de Anne Frank stichting, en je mag zelf verzinnen hoe. Dat kan door gastlessen te geven op de middelbare school of bv een 'anne frank festival' met vanalles over anne frank en de stichting. Dat is volgens mij een heel breed poject, heb het zelf niet gedaan... Fusie mediabedrijven ken ik niet. En volkskrantproject is leukquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:45 schreef aapie007 het volgende:
volkskrant (papieren product maken wat jongeren meer aanspreekt)
anne frank stichting (een festival organiseren)
voedingscentrum (ging vooral om de website dacht ik)
fusie van twee mediabedrijven
Graag gedaan! Ja je ehbt toch nog wel ff, begin februari moet je toch pas beginnen? Dat moet wel lukken danquote:Lienelien bedankt nog voor je pm! ik laat 't wel weten wanneer ik wat heb, voorlopig moet ik toch nog even wachten met solliciteren voor een stageIdeeën waren iig leuk!
Bij ons ging de Anne Frank stichting samen met "Amsterdam wereld boeken stad" dus iedereen had een festival op t Museumplein of de Westergasfabriek hahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Bij de projecten gaat het vooral om doelgroepgericht te denken. 'Hoe maak ik mijn (media-)product geschikt voor mijn doelgroep?' Dus niet alleen het idee zelf, maar ook de marketing daarachter ed. Anne Frank project moet je jongeren zien te bereiken voor de Anne Frank stichting, en je mag zelf verzinnen hoe. Dat kan door gastlessen te geven op de middelbare school of bv een 'anne frank festival' met vanalles over anne frank en de stichting. Dat is volgens mij een heel breed poject, heb het zelf niet gedaan... Fusie mediabedrijven ken ik niet. En volkskrantproject is leuk
[..]
Graag gedaan! Ja je ehbt toch nog wel ff, begin februari moet je toch pas beginnen? Dat moet wel lukken danHeadlines heeft volgens mij nu wel vacatures openstaan.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:58 schreef davidvant het volgende:
Is er kladpapier toegetsaan tijdens de tentamens? Krijg je dit uitgedeeld, of mag je dit zelf meenemen?
oeh vertel?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:54 schreef aapie007 het volgende:
Ookal hoor je wel een horrorverhalen over stages natuurlijk... maar dat zal allemaal wel meevallen als je een beetje initiatief toont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |