Echt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nog 843 leerlingen over van de 1300(?), en nog steeds dalende..
Op het intranet heb je een hele handige functie onder het kopje 'persoonlijk'. Je kan hier namelijk drukken op 'e-mailadressen' en dan 'PV-ALL'(alle propedeuseleerlingen) selecteren. Gisterochtend voor de grap eens gedaan, toen was het 847. Een krappe acht uur later was dit 843. Misschien niet 100% betrouwbaar, maar ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef lienelien het volgende:
waren er trouwens 1200-nogwat.
Maar hoe weet je dat zo precies? Had het er oas nog met een klasgenootje over, hoeveel er al zouden zijn afgevallen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:21 schreef lienelien het volgende:
Ik ging gisteren trouwens een voorlichting over het MIM geven op een middelbare school. Top 3 meest domme vragen.
- Is het duur?
- Hoeveel jaar duurt het?
- Heb je gym?
Nee, bij de HvA zijn geen parkeerplekken. Je kan je auto wel kwijt in de parkeergarage bij het waterlooplein (5 minuten lopen) of in de Anne Frankstraat (10 mins lopen). Of je auto bij de Arena neerzetten, dus goedkoop parkeren, en ook nog een gratis metrokaartje krijgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef JaapLiekefan het volgende:
kan je je auto goed parkeren bij de hvA morgen?
en waar is het nou precies? morgen is toch de opendag van 10.00 - 14.00?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:57 schreef JaapLiekefan het volgende:
Ben er vandaag geweest. Wie was jij trouwens Lienelien? Ik heb geen namen onthouden, alleen ene Erik-Jan ofzo.
Anyway: mooie school, studie lijkt me wel leuk maar wel "makkelijk" en schrok nogal van de hoeveelheid meiden. Samen met nog één jongen was ik de enige jongen. Vond ik eerlijk gezegd nogal jammer. Kwam nogal over als een makkelijke 'meidenopleiding' zoals mijn vader het noemde.
Tsjah, nouja, ik grap nog wel eens dat je een MIM-meisje kan herkennen aan blond haar, skinny jeans en een flesje spa in de hand. Maar gelukkig is niet iedereen zo (waaronder ikquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:25 schreef JaapLiekefan het volgende:
Nja, het viel me gewoon echt op dat er ontzettend veel 'barbiepopjes' rondliepen. Allemaal volgeplamuurd, hip gekleed enzo. Leuk om te zien... maar ik vond het wel jammer dat het overkwam als een 'meidenopleiding' maar dat is dus niet zo? Want ik was echt de enige jongen op een gegeven moment.
Haha, wat had je dan verwacht?quote:Maar wel echt een heel mooi gebouw en leuke buurt. Heel anders dan ik verwacht had.
Bij de open dag misschien, in het propedeusejaar is dit 40% jongen denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 13:37 schreef JaapLiekefan het volgende:
Die indruk had ik dus ook. Hoe is die verdeling eerste jaar dan? Ik had namelijk het idee dat van de 10 mensen er 9 meisjes waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |