Gelukkig was je hier een paar jaar geleden niet dan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:49 schreef Jannekje7 het volgende:
DAMN, wat is FOK traag!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gelukkig was je hier een paar jaar geleden niet dan!
Toen duurde het echt minimaal 1,5 minuut om een pagina te laden...
Don't ask me why, maar ik hoorde meteen het volgende zinnetje in mn hoofd: "En daar hebben we dat kutpaard weer!"quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:55 schreef Dandelion het volgende:
ah eindelijk weer die leuke Coen en Sander![]()
Hehe, ik ben gewoon een kritisch 3fm-luisteraarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ben niet helemaal zeker, maar volgens mij ist Bart Arends...
En volgens mij heb ik jou nog nooit zien posten hier zonder iets te klagen![]()
(en ik dacht dat vrouwen konden zeiken)
Dat hoor je wel vaker. Ik vind het een prima stel. En ik moest toch wat zeggen ipv tvp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:57 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*vind Coen best leuk trouwens, tis die Sander aan wie ik me zo erger...*
Dat blijkt wel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hehe, ik ben gewoon een kritisch 3fm-luisteraar
Tuurlijk, ieder zn ding toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:59 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat hoor je wel vaker. Ik vind het een prima stel. En ik moest toch wat zeggen ipv tvp.
19 uur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
zal wel lukken nu het nog kan. Hoe laat begint die 90'srequest week eigenlijk?
eejjjjjjjjquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:09 schreef Marc63 het volgende:
What the...?? Was D.Rose er weer?
toevalquote:Zou het toeval zijn dat ie er vandaag weer was? Een jaar geleden maakten een aantal FOK!-ers zich op om een feestje te vieren in de 3FM-studio.
Mevrouw Ekdom op 4?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:14 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga switchen, echt waar... kansloos.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |