quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die stelling geloof ik niet
Maar om even een duit in het zakje te doen...
La Trappe en La Chouffe?
nee, een echte trapist is een bier gebrouwen in een kloosterbrouwerij waar op zijn minst nog 1 monnik werkzaam is.![]()
6 uit Belgie, 1 uit Nederland en 1 uit Duitschland maakt 8.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:47 schreef tjaenwatnu het volgende:
noem minstens twee trapistenbieren, er bestaan er 6 , wereldwijd.
Die duitse is mij onbekend....quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:26 schreef Induhskaai het volgende:
[..]
6 uit Belgie, 1 uit Nederland en 1 uit Duitschland maakt 8.
nee sorryquote:
Heb het later ook opgezocht, was overtuigd van de 5 belgen + koningshoeve Mea Culpaquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:54 schreef Induhskaai het volgende:
In 1997, eight Trappist abbeys - six from Belgium (Orval, Chimay, Westvleteren, Rochefort, Westmalle and Achel), one from The Netherlands (Koningshoeven) and one from Germany (Mariawald) - founded the International Trappist Association (ITA) to prevent non-Trappist commercial companies from abusing the Trappist name.
Lama.
Jawelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:06 schreef barney74 het volgende:
lieke van lexmond
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:47 schreef Dodecahedron het volgende:
ok, wat ik me nog kan herinneren:
met de sinus van de hoek en de lengte van de overstaande zijde kun je de lengte van de schuine zijde berekenen
met de cosinus van de hoek en de lengte van de aanliggende zijde kun je de lengte van de schuinde zijde berekenen
met de tangens van de hoek en de lengte van de overstaande zijde kun je de lengte van de aanliggende zijde berekenen
Volgens mij moet je steeds de eerste 2 met elkaar delen om die laatste te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |