wie andersquote:
Naja, dat je offline gaat boeit niet, maar het is wel vriendelijk om dat even te meldenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga ook echt speciaal online blijven voor deze quiz he, kom op man. Sorry dat ik niet heb gepost dat ik weg was, maar dat bijdehante gedoe hier is af en toe ook zum kotsen.
Het was Rachel Leigh Cook voor de geinteresseerden.
Daar is, zoals je zelf ook wel eens merkt, niet altijd tijd voor. De manier waarop er hier vervolgens gepost wordt is dan echt tenenkrommend,quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, dat je offline gaat boeit niet, maar het is wel vriendelijk om dat even te melden
Vlakken ....12 vlakken...gelijk gevormde vlakken...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:44 schreef qonmann het volgende:
Hmmm ..een regelmatige veelhoek dacht ik..
alleen hoeveel hoeken 12 ?
Een dodecaëder, of regelmatig twaalfvlak, is een ruimtelijke figuur met 12 vijfhoekige vlakken, 20 hoekpunten en 30 ribben. Het is een van de vijf regelmatige veelvlakken in drie dimensies (ook platonische lichamen genoemd).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:54 schreef Maizena het volgende:
[..]
Vlakken ....12 vlakken...gelijk gevormde vlakken...
Het is Sierpinski...maar het is dus goed...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |