Hi-la-rischquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:56 schreef Felixa het volgende:
Deze scholier heeft straf gekregen voor het te vaak zeggen van "That's what she said" in de klas.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:29 schreef RacerDKB het volgende:
Wat een kut spin-off, geen enkele gelijkenis met de echte "The office"quote:
maar bij die ene man krijg je wel net zoveel plaatsvervangende schaamte als bij Michealquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:24 schreef Asgard het volgende:
[..]
Wat een kut spin-off, geen enkele gelijkenis met de echte "The office"
of is dat de bedoeling?
Naja, ik vind de originele tot nu toch beter.
|Helemaal vergeten!!! Hoelaat staan ze meestal op internet? Denk dat ik maar wakker blijf (A)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond/morgen weer een nieuwe aflevering!
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
|Helemaal vergeten!!! Hoelaat staan ze meestal op internet? Denk dat ik maar wakker blijf (A)
Oh, ik dacht altijd rond 2.00 uur. Maar goed, ik download altijd de 720p first thing in the morningquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden dan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:51 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond/morgen weer een nieuwe aflevering!
gvd... dan gaat de wekker hier heel vroeg afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:25 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wordt 05:00 uur Nederlandse tijd uitgezonden, dus gaat een lange nacht worden dan
Was inderdaad prachtig!quote:
dat was leuk gedaan ja.quote:
'Where's my... golden shower?'quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:43 schreef DaFrenk het volgende:
Michael: "We all came in here in this room and gave you.. a golden shower."![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |