je moet ze eerst doorprikken met een eierdooier, dommiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om de eieren er pas in te doen als het water kookte, maar toen barstte ze open :S Wat doe ik verkeerd?
ja, tis geen spinazie. eitwitten zullen verder gaan stollenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:03 schreef Lienzz het volgende:
kan ik de eieren nog een keertje koken omdat ze toch niet hard genoeg zijn geworden?
Ikzelf leg de eieren altijd in het koude water, net zo makkelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ik heb een keer geprobeerd om de eieren er pas in te doen als het water kookte, maar toen barstte ze open :S Wat doe ik verkeerd?
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:02 schreef solem2 het volgende:
[..]
je moet ze eerst doorprikken met een eierdooier, dommie
Ik heb ooit eens van zo'n kok op tv gehoord dat je ze beter pas erin kan doen als het water kookt. Waarom weet ik niet, maar ik wilde het eens proberen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikzelf leg de eieren altijd in het koude water, net zo makkelijk
Da's een hoaxquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 05:04 schreef solem2 het volgende:
[..]
ja, tis geen spinazie. eitwitten zullen verder gaan stollen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:28 schreef Superfast het volgende:
http://www.studentenkeuken.nl/kooktips.php?tip=eieren
en een hardgekookt ei 9-10 minuten.
Die studenten hebben het koken natuurlijk uitgevonden
|
Forum Opties | |
---|---|