sorrysorrysorry, vanavond gaat het echt gebeuren!!quote:Op maandag 5 januari 2009 10:14 schreef geniuxx het volgende:
als je nou eens werkende foto's regelt dan ben ik mss ook serieus geinteresseerd
Ja, grondbak moet je zelf regelen. Voor de rest is het een complete douchehoek zoals op de afbeelding staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:51 schreef geniuxx het volgende:
ah niceik ben zelf niet zo'n klussert, maar t vrouwtje en ik willen graag een upgrade van onze good old douchegordijn
Als ik het goed begrijp moet ik zelf zo'n 'grondbak' regelen? En is het inc. zo'n zijwand zodat je em als hoekopstelling kunt plaatsen?
Tja, ik snap het zelf niet eens..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef wapperdamklubik het volgende:
eeeh ff offtopic, maar hoe kan je in godsnaam een douchewand kopen in een opwelling![]()
Qua electronica en kleding snap ik dat nog....
ontopic: Mooie douchewand
Meer informatie dan op de bovenstaande foto's heb ik niet voor je. (veiligheidsglas dus)quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:49 schreef dahei het volgende:
Ik ben enigzins op zoek naar zo'n ding, alleen vond ik de kwaliteit van de douchecabines bij de Gamma en Praxis nogal tegenvallen of ze waren veel te duur. Kun je misschien iets meer erover vertellen, zoals materialen (glas of kunststof) etc.. Ook zou ik graag willen weten waar je hem gekocht hebt (ik kan dan even bij zo'n winkel kijken of ik het wat vind).
Ik ga ook even kijken of hij op onze "witte bak" past.
Mijn dank is groot!quote:Op zondag 1 maart 2009 19:47 schreef wapperdamklubik het volgende:
In het kader van de crisis krijg jij een schop
Lijkt me wel. Het zijn losse elementen met een frame eromheen. Op de doos staat ook dat hij icm met de douchewand is te plaatsen (die er dus bij zit)quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:57 schreef Waterweg het volgende:
wellicht een gekke vraag, maar is de draaideur ook te wisselen met de vaste wand?
dat dus het opengaande gedeelte links komt in plaats van rechts (op de foto)
Voor 180 euro mag hij weg.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:01 schreef JK1982 het volgende:
Wat moet dat ding nou uiteindelijk kosten?
Kun je hem niet ergens stallen?quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:58 schreef Faxie het volgende:
Tja ik heb over een half jaar pas zo'n ding nodig....
Ik wacht nog even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |