Weet ik eigenlijk nietquote:
Niet m'n request de grond in boren hèquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mooi.... maar ben er niet helemaal voor in de stemming...
Sorry Roel, kzal t niet meer doen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet m'n request de grond in boren hè. Dan wordt dadelijk helemaal niet gedraaid
.
Op zich maakt het formaat niet zoveel uit lijkt me, zolang de verhouding van de afbeelding maar 4:3 is (dat is standaard TV-formaat, en dat gebruikt Youtube ook).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, goeie
Hoe groot is Youtube-formaat?
Met behulp van 'n printscreentje: 480x360.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet![]()
Daar zit ook de balk met controls bij denk ik
Niemand hier die weet naar welk formaat Youtube resized?
Ah, ok. Weet je toevallig ook het minimale om een beetje kwaliteit te houden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op zich maakt het formaat niet zoveel uit lijkt me, zolang de verhouding van de afbeelding maar 4:3 is (dat is standaard TV-formaat, en dat gebruikt Youtube ook).
Tofquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Met behulp van 'n printscreentje: 480x360.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Maricha, kom er maar in!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink. Die wordt overdag ook niet al genoeg gedraaid ofzo.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan t nergens vinden, misschien maakt het gewoon niet zoveel uit
Ben een plaatje aan het maken op 425 - 344quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ook best johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben een plaatje aan het maken op 425 - 344
Maar zie dat ik het moet gaan aanpassen....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ben een plaatje aan het maken op 425 - 344
Die van mij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |