quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel heeft wel de loop functie ontdekt!
Het blijven herhalen van een stukje muziek van de laatst gedraaide single als hij nog wat aan het kletsen is.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het blijven herhalen van een stukje muziek van de laatst gedraaide single als hij nog wat aan het kletsen is.
Een collega van me is nu onderweg ernaar toe.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is in een Ekstra Weekend-stemming.
Vanwege Leids Ontzet in m'n hogeschool morgen gesloten.
Wvoor bier??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oja, ik ga al dik een uur een biertje uit de koelkast halen....
Volgens mij niet....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en dat deej ie eerst niet?![]()
oh weet je laat maar.....*vrouw is*
Helaasch Dommelschquote:
Niet echt nodig. Die winnen elke dag met ongeveer 85% van de stemmen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane Good things End stemt
1 plaatje is ook goed toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
*wie oh wie*
We (Piles en ik) gaan de muziek van Sandstorm op Youtube zetten...is er iemand die goed foto's achter elkaar kan plakken of een andere crea manier weet om er beeld bij te maken?
T moet gewoon simpel zijn want het gaat om de muziek en niet om het filmpje
Wat heb ik gemist, en is het ergens terug te kijken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:31 schreef Marc63 het volgende:
Grappig dat de 2 niet-chefs allemaal op- en aanmerkingen hebben over het eten en de echte chef alles geweldig vond van Nicole
Ik had stiekem ook nog gehoopt dat halverwege het hoofdgerecht Gerard binnen zou komen vallen met de woorden: "Zo! Hier is Uw Discjockey!", maar dat gebeurde natuurlijk niet
jah natuurlijk maar ik ben weer zo een smurf dat ik niet goed weet hoe ik dat uit moet leggenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
1 plaatje is ook goed toch?
Iets als "DJ Sandstorm - In the mix"
met daarbij de datum van uitzendenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef Piles het volgende:
[..]
1 plaatje is ook goed toch?
Iets als "DJ Sandstorm - In the mix"
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met daarbij de datum van uitzenden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan ik er zelf wel bijzettenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met daarbij de datum van uitzenden
Tell us, welke?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Request ingestuurd. In spanning afwacht...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, ook weer eens een requestje de deur uit gedaan.
Ben benieuwd of-ie gewaardeerd wordt!Sting. Altijd goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Auto-opslaan aanzetten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
K*T!!! Ik sluit het verkeerde word document af zonder op te slaan.Draaiboek voor morgen...
Hoe groot moet het plaatje zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Die kan ik er zelf wel bijzetten
Moet toch alles opnieuw opslaan dan
Ja, goeiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe groot moet het plaatje zijn?
www.rtlgemist.nl -> 'Wie is de Chef'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, en is het ergens terug te kijken?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, goeie
Hoe groot is Youtube-formaat?
Ik denk 2 keer de helft..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoe groot moet het plaatje zijn?
Mooi.... maar ben er niet helemaal voor in de stemming...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tori Amos - Winter of Silent All These Years.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:59 schreef Jannekje7 het volgende:
Zoooo, ook weer eens een requestje de deur uit gedaan.
Ben benieuwd of-ie gewaardeerd wordt!die kan je toch zelf al 10000x draaien als mp3tjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan toch met vrijwel elke request?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die kan je toch zelf al 10000x draaien als mp3tje
Ik heb 'm al 'n poos niet meer gebruikt. Heb 'n periode gehad dat ik 'm elke dag meerdere malen gebruikte.quote:
Om en nabij 2 keer de helft, toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:04 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik denk 2 keer de helft..![]()
Toch lastig 'n plaatje bedenken wat nog niet bestaat.. Dan maar eentje uit de 90's.
Misschien AZ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Wie heeft deze ge-request?
Iemand van FOK!
WE.... ARE... YOUR FRIEND!
Details, details.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Om en nabij 2 keer de helft, toch?
Een oud collega van mij gebruikte de volgende 80x per uur....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb 'm al 'n poos niet meer gebruikt. Heb 'n periode gehad dat ik 'm elke dag meerdere malen gebruikte.![]()
PP&P!!
quote:Dat zei de vrouw gister ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |