Juist NIETquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Juist NIET![]()
Die waren helemaal niks, met die opgefokte overheersende Jan M.
Had je er net zo goed C&S neer kunnen zetten....![]()
Goede vraag. Maar op Radio 1 en BNR zitten wel (aardig) goede mensen. Weet alleen niet of ze houden op beeldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
oke, wie zou jij in de plaats van P&W willen zien?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik zie dat Bløf bij P&W komt om over 't nieuwe album te praten..
Beter lezen!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:55 schreef Litton-Lane het volgende:Never mind the buzzcock's gemist
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar op Radio 1 en BNR zitten wel (aardig) goede mensen. Weet alleen niet of ze houden op beeld
Stukkie kijken dan maar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar nu is wel interesant....over die Samir A
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:59 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Beter lezen!!Heb 't hier nog verteld 'n uurtje geleden.
Sommige wel. Mieke van der Weij bv. Maar ook 1 van de nieuwslezers die bij drie ef em af en toe voorbij komt (van de Putten volgens mij, die het overigens erg goed doet) Dus sommige wel, andere voor het grote publiek niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euh ietsie bekendere mensen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ik was een poster aan het maken tussendoor...
[..]
Sommige wel. Mieke van der Weij bv. Maar ook 1 van de nieuwslezers die bij drie ef em af en toe voorbij komt (van de Putten volgens mij, die het overigens erg goed doet) Dus sommige wel, andere voor het grote publiek niet.
Maar André Zwartbol, zou het ook beter doen denk ik
Nee joh. Armin van Buuren stond er net ook. Klopt niks van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef muisje-eliza het volgende:heeft Eric net 2 brothers on the 4th floor gedraaid?...stond net in de playlist
Heb ik niet gehoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft Eric net 2 brothers on the 4th floor gedraaid?...stond net in de playlist
Inderdaad. En al die nummers komen nu op de playlist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:14 schreef muisje-eliza het volgende:
Tjib is dr mee aant spelen denk ik
poster?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord.
Maar ik merk, dat ik zo druk bezig ben dat ik niet alles bewust hoor wat er voorbij komt.
Mijn www.rawbyte.nl update wil ook niet lukken zoals gehoopt, dus ik stop er maar even mee. Hopelijk is de poster goed aangekomen. Want ik zet mijn appeltje even uit.
Bye en trusten (?).quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:15 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord.
Maar ik merk, dat ik zo druk bezig ben dat ik niet alles bewust hoor wat er voorbij komt.
Mijn www.rawbyte.nl update wil ook niet lukken zoals gehoopt, dus ik stop er maar even mee. Hopelijk is de poster goed aangekomen. Want ik zet mijn appeltje even uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |