Hij doet hetquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
your [ afbeelding ] is on [ afbeelding ]
Als je daarna de KoL gaat volgen, zul je het ook niet meer koud hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
En met de KoL ga ik er vandoor!
Lekker kruikje warm maken en in bed leggen, lekker warm douchen en dan mn voorverwarmde bed in!
Hopelijk is vriendje snel thuis
Wat hij zegt dusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa Human van de Killers
Mja, heb ik dan toch een vriendje voor nodig, en die is aan de alcohol op zn bedrijfsuitjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je daarna de KoL gaat volgen, zul je het ook niet meer koud hebben
Ik bedoelde ook, als die terug is, natuurlijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, heb ik dan toch een vriendje voor nodig, en die is aan de alcohol op zn bedrijfsuitje![]()
*radio staat best hard eigenlijk.... ach ja, alleen maar mooi als de buurman er last van heeft, sukkel...*
Truste!!
Zoiets dus!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
heerlijk nog steeds geen andrew
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
Pffff, daar was die "Ronketonkeronkonkeronk-plaat" ook weer.. En de stelling..
Ik kan dat P&W niet kijken. Het programma lijkt me wel leuk, maar P&W boeien me niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
geeen idee, ben nu ff stukkie Ironman aan t kijken en zometeen P&W![]()
Daara gaat de radio weer ff aan![]()
Kijken of Eric-god-kleurplaat goedgeluind is
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kan dat P&W niet kijken. Het programma lijkt me wel leuk, maar P&W boeien me niet...
Dat vind ik juist interessant. De presentatoren vind ik echt niks. Als het nu andere waren, zou ik het misschien gaan volgen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
och als ze het weer over beurzen gaan hebben en AEX-indexen ga ik snel wat anders doen *Ironman heeft vast ook extraatjes*
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat vind ik juist interessant. De presentatoren vind ik echt niks. Als het nu andere waren, zou ik het misschien gaan volgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |