Was het maar omgekeerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neen, was van dat jubileumtopic dat er een top tien werd gemaakt van hoeveel posts er waren. Van mij was er 95% kwaliteitspost, en 10% naakt dacht ik
nummertje 100 dan , want in nummerte 200 stond dat nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Neen, was van dat jubileumtopic dat er een top tien werd gemaakt van hoeveel posts er waren. Van mij was er 95% kwaliteitspost, en 10% naakt dacht ik
kpdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was het maar omgekeerd.
Misschien kunnen wij de 1e reeks in KLB worden die je alleen kan binnentreden als je KPD toegang hebt.
Dan staat de NSFW er met een reden in de OP.
Heeft KPD toegangquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Was het maar omgekeerd.
Misschien kunnen wij de 1e reeks in KLB worden die je alleen kan binnentreden als je KPD toegang hebt.
Dan staat de NSFW er met een reden in de OP.
Weet niet precies. Het gaat ook zo snel. Weet wel dat jos er een keer om vroegquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
nummertje 100 dan , want in nummerte 200 stond dat niet
Je hebt ook maar een paar plaatsen van spreken hequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef jitzzzze het volgende:
En weer spreekt tot u, vanuit de file, uw kantoorklerk
de file en kantoorquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt ook maar een paar plaatsen van spreken he
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:22 schreef BigKahuna het volgende:
gers ik heb het in engeland ff gehad met fm![]()
Ik ga speciaal voor jou TOP oss naar de top brengen.
Thuis nietquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik kom er werkelijk nooit maarja
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:25 schreef gers het volgende:
ik heb niet eens toegang tot kpd mis ik iets?
thuis heb ik altijd wel iets nuttigs te doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Thuis niet? Ik heb school en thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |