Oh dat durf ik wel, alleen moet ik eerst uitzoeken waar meneer uithangt in Amsterdam nzo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier kun je hele leuke Dare dingen bij gaan denken (A)
Ok, ik weet waar de European Studies zitten.. Daar studeert mijn zus ook namelijkquote:
He should! enough of this crap. Ik ga naar Kathee Griffin kijken en daarna fitnesn.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou bang worden.
Khad het over Dare, niet over MrBrightside (A)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oh dat durf ik wel, alleen moet ik eerst uitzoeken waar meneer uithangt in Amsterdam nzo.![]()
Prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ga naar huis naar het menneke (is dat goed brabants ?)
Dat is zelfs goed limburgsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef Nuno_G het volgende:
Ik ga naar huis naar het menneke (is dat goed brabants ?)
Heeft iemand ze opgenomen?quote:
LOVE HER! ze was grappig in Suddenly Susanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
He should! enough of this crap. Ik ga naar Kathee Griffin kijken en daarna fitnesn.
Oooow. Ja ik lig wel eens op m;n rug te lezen ja. Andere dingen ook wel. Dat kan ik wel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Op je rug lezen. Te rug lezen.
Je moet juist blij zijn dat je in Brabant MAG komen werken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:26 schreef samjustme het volgende:
Lange dagen vermoeiend en ik moet zeer waarschijnlijk vanaf januari ver als het aan mijn detacheerder ligt
Kga wel wat leuks verzinnenquote:
En hij mag bij jou komen overnachten bijkomend voordeelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat je in Brabant MAG komen werken.
ik word nog eens een goede brabanderquote:
Nee Amsterdam en dan gaan we lekker daar wonenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je moet juist blij zijn dat je in Brabant MAG komen werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |