abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf woensdag 22 oktober 2008 @ 00:24:05 #226
145146 Andyy
pi_62571076
en laten het niet neer (dalen in de topiclijst)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 00:45:52 #227
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62571394
* vote lekker mee Zit al op de 1000 in een paar minuutjes
  woensdag 22 oktober 2008 @ 12:16:59 #228
232314 BestActEver
Vote for Rick!
pi_62578664
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!

Never gonna give Rick up,
Never gonna let Rick down,
Never gonna run and around, and desert him.

pi_62579571
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!

[ afbeelding ]
Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draait

Maar zeg eens eerlijk, zelfs zónder dat we nu nog gaan stemmen wint Rick evengoed wel
Hoewel, ik hoorde dat Tokio Hotel nu ook van jullie een aangepaste versie van het script hadden gekregen?
pi_62579969
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:

[ afbeelding ]
crys?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 13:08:43 #231
232314 BestActEver
Vote for Rick!
pi_62580120
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draait

Maar zeg eens eerlijk, zelfs zónder dat we nu nog gaan stemmen wint Rick evengoed wel
Hoewel, ik hoorde dat Tokio Hotel nu ook van jullie een aangepaste versie van het script hadden gekregen?
Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.

Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.

En om antwoord te geven op je vraag: Ja, als we nu zouden stoppen met stemmen zou Rick Astley winnen. Maar dat geld alleen als MTV niet met de votes gaat klungelen, als MTV besluit dat ze iets doen om de stemtelling 'eerlijker' te maken dan hebben we elke stem hard nodig: dus doe mee!!

pi_62581645
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:

[..]

Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.

Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.

En om antwoord te geven op je vraag: Ja, als we nu zouden stoppen met stemmen zou Rick Astley winnen. Maar dat geld alleen als MTV niet met de votes gaat klungelen, als MTV besluit dat ze iets doen om de stemtelling 'eerlijker' te maken dan hebben we elke stem hard nodig: dus doe mee!!

[ afbeelding ]
Hm, okee, headliner vind ik best... Ik was even bang dat TH nu ook voor BestActEver zou meedingen.
Don't worry though, ik stem wel verder hoor

Dit was van vandaag op m'n werk, productief dagje dus...
Nu is het weer tijd om naar huis te gaan
pi_62582017
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:

Met andere woorden, die homoband gaat nog wat winnen ook
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:32 #234
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_62583000
Zo ik laat hm ook maar aanstaan hier op de server
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_62586699
- haal mijn comment weg omdat er serieus iemands baan op het spel staat bij mtv voor het vertellen van inside info-
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:08:14 #236
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62587143
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Nemesish3d het volgende:
- haal mijn comment weg omdat er serieus iemands baan op het spel staat bij mtv voor het vertellen van inside info-
Ik zie geen edit
pi_62587734
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik zie geen edit
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezen Enige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Flexibele werktijden afgestemd op het bioritme van de individuele werknemer leiden tot een hogere productiviteit.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:29:18 #238
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_62587778
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:

[..]

ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezen Enige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Wat een soap zeg..en dat allemaal door Rick
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:58:11 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62588540
Die Rickvoter doet het hier niet?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:10:56 #240
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_62588819
Never gonna let TVP down.
pi_62588823
Rick

Wanneer is de uitslag?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:39:53 #242
232314 BestActEver
Vote for Rick!
pi_62589481
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Die Rickvoter doet het hier niet?
Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:11 schreef julian6 het volgende:
Rick

Wanneer is de uitslag?
Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)teller

pi_62592038
BestActEver, op hoeveel forums zit jij zo te posten?
Of zijn wij de enige?
gr gr
pi_62606133
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:

[..]

V4R, eigenaar van BestActEver.com heeft het hele gebeuren uitgelegd op zijn blog.
V4R zelf heeft 'vrede' gesloten met Tokio Hotel-fans, het gaat hem er niet om om Tokio Hotel van het internet/de MTV awards te verdrijven, maar simpelweg om Rick Astley zijn verdiende titel van Best Act Ever te geven. Persoonlijk sta ik achter die mening, ik denk dat we ons alleen moeten focussen op Rick Astley, en niet op Tokio Hotel. Met andere woorden: "STAY ON TARGET!!".
Dus download de WinRickVoter en STEM STEM STEM!!
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
BestActEver, op hoeveel forums zit jij zo te posten?
Of zijn wij de enige?
Op dit moment zijn jullie de enige

pi_62606168
150.000 votes gepasseerd.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:17:00 #246
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62606325
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef BestActEver het volgende:

[..]

Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.
[..]

Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)teller

[ afbeelding ]
Was iets met NET frame of zo
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:24:22 #247
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62606523
Zeau stom dit
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:29:45 #248
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_62606654
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 11:24 schreef PiRANiA het volgende:
Zeau stom dit
Wat je zegt
  † In Memoriam † donderdag 23 oktober 2008 @ 11:35:33 #249
187254 Giertje
lets all make believe
pi_62606804
dit begint best wel kansloos te worden hoe serieus sommige mensen het nemen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
  donderdag 23 oktober 2008 @ 11:37:22 #250
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_62606843
Ja best wel hè, ik lees ook al de hele tijd met verbazing bestactevers posts te lezen; Is this guy for real
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')