Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draaitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!![]()
Never gonna give Rick up,
Never gonna let Rick down,
Never gonna run and around, and desert him.
[ afbeelding ]
crys?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:16 schreef BestActEver het volgende:
We zijn afgelopen nacht de 100 miljoen (Da's een 1 met 8 nullen) geregistreerde stemmen met de WinRickVoter gepasseerd, gefeliciteerd allemaal! De teller kun je rechts bovenin vinden op BestActEver.com.
Ook noemenswaardig: gisteren hebben we voor het eerst de 2 miljoen stemmen per uur gehaald! Met jullie hulp komen we er wel!![]()
Never gonna give Rick up,
Never gonna let Rick down,
Never gonna run and around, and desert him.
[ afbeelding ]
Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Thuis draait de WinRickVoter zo'n 25 keer tegelijkertijd, en hier op m'n werk staat ie ook al open. Gisteravond bij een vriendin had ik hem oko al een paar keer open gezet, welke nu nog steeds draait
Maar zeg eens eerlijk, zelfs zónder dat we nu nog gaan stemmen wint Rick evengoed wel
Hoewel, ik hoorde dat Tokio Hotel nu ook van jullie een aangepaste versie van het script hadden gekregen?
Hm, okee, headliner vind ik best... Ik was even bang dat TH nu ook voor BestActEver zou meedingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:
[..]
Je moet weten dat het meerdere keren open hebben van de WinRickVoter vanaf 1 IP niet werkt, als je vaker dan een bepaald aantal stemmen per seconden gemiddeld doet, worden al je votes gefilterd en niet geteld. De WinRickVoter is zo gemaakt dat hij zo vaak mogelijk stemt, zonder dat de votes gefilterd worden.
Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.
En om antwoord te geven op je vraag: Ja, als we nu zouden stoppen met stemmen zou Rick Astley winnen. Maar dat geld alleen als MTV niet met de votes gaat klungelen, als MTV besluit dat ze iets doen om de stemtelling 'eerlijker' te maken dan hebben we elke stem hard nodig: dus doe mee!!
[ afbeelding ]
Met andere woorden, die homoband gaat nog wat winnen ookquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:08 schreef BestActEver het volgende:
Verder is het programma dat de Tokio Hotel-fans hebben gekregen een aangepaste versie van de WinRickVoter. Hij stemt alleen niet in de categorie Best Act Ever, maar in de categorie Headliner, waar Tokio Hotel óók in meedingt. Als 'betaling' voor dit programma stemt de WinTHVoter na elke 9 keer voor Tokio Hotel 1 keer op Rick Astley in de Best Act Ever categorie.
Met andere woorden: Tokio Hotel heeft zich neergelegd bij hun verlies van de Best Act Ever categorie, en stemmen daar nu mee op Rick Astley als betaling voor het automatisch stemmen op Tokio Hotel bij Headliner.
Ik zie geen editquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:51 schreef Nemesish3d het volgende:
- haal mijn comment weg omdat er serieus iemands baan op het spel staat bij mtv voor het vertellen van inside info-
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenquote:
Wat een soap zeg..en dat allemaal door Rickquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenEnige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.quote:
Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)tellerquote:
V4R, eigenaar van BestActEver.com heeft het hele gebeuren uitgelegd op zijn blog.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:27 schreef Nemesish3d het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik had em wel degelijk ge-edit. Zoals je wellicht gemerkt hebt op bestactever.com is er een voter voor Tokio Hotel gemaakt voor de Headliner awards. Veel mensen waren natuurlijk gefrustreerd en konden er met hun kop niet bij waarom men dat gedaan had. Uiteindelijk heeft V4R het hele verhaal op IRC verteld waarom, en geloof me het was geen leuk verhaal om te lezenEnige wat ik kan zeggen is dat een belangrijk bedrijf veel druk uitoefent op MTV om de counters te resetten in verband met de aanvallen op TH sites. Meer zeg ik niet.
Op dit moment zijn jullie de enigequote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:03 schreef Quyxz_ het volgende:
BestActEver, op hoeveel forums zit jij zo te posten?
Of zijn wij de enige?
Was iets met NET frame of zoquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:39 schreef BestActEver het volgende:
[..]
Kun je precies beschrijven wat er precies niet werkt? Dan kan ik je misschien helpen.
[..]
Bovenaan de stempagina van MTV staat een (af)teller
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |