Afgelopen weekend ben ik een aantal dagen naar Frankrijk (Normandië) gegaan. En helaas, de combinatie van calvados, entrecote en crème brulée leidde ertoe dan ik zaterdag behoorlijk aan de diaree was. Na bij het D-Day Memorial in Colleville-sur-Mer een Amerikaanse toiletpot op Amerikaans grondgebied te hebben volgebaft besefte ik dat dit niet goed zat. Zo zou ik de dag niet doorkomen. Gelukkig was daar een “pharmacie” in de buurt waar ik enkele pillen kreeg. Een paardemiddel volgens de oude vrouw aan de balie, niet meer als 2 inslikken! De raad opgevolgd en de pillen ingeslikt, en dat heb ik geweten! Mijn intern darmstelsel lag de afgelopen 4 dagen volstrekt stil. Geen beweging, geen scheet, geen geborrel, niks. Rien.
Tot gisteravond. Toen heerlijk Maastrichts zuurvlees met frietjes gegeten, en wonder boven wonder, deze Bourgondische godenmaaltijd heeft ertoe geleid dat de organen die zich onder mijn gordel bevinden vanochtend weer tot leven zijn gekomen. Halleluja! Zo inschattend vermoedde ik dat het op het werk zo na het tweede kopje koffie wel los zou gaan. In de trein had ik al voorpret. Immers. betaald poepen waarna de Turkse schoonmaaksters achter je het slagveld opruimen is beter dan in je eigen tijd je eigen toiletpot bevuilen.
Zo geschiedde dus ook, om 9:30 begaf ik mij naar het toilet. Ik ging zitten en onder het spelen van een potje Bubble Breaker op mijn mobiel perste een aanzienlijke hoeveelheid compost zich via licht pulserende beweging langs mijn sluitspier. Eerst hard en kleiig, maar als snel werd het zachter en geuriger. Heerlijk.
Helaas werd dit moment van geluk waar ik al zolang naartoe leefde bruut verstoord door een collega die zich in het hokje naast mij begaf. Deze floot bij binnenkomst een vrolijk deuntje en ging daar tijdens het poepen en het handen wassen (slechts eenmaal onderbroken door een scheet) mee door. Niet alleen raakte ik hierdoor helemaal uit mijn gelukzalige roes, uit pure ergernis heb ik ook mijn eigen keutel doormidden geknepen waardoor ik me vervolgens 5 minuten mocht bezighouden met vegen!
[ Bericht 0% gewijzigd door Strolie75 op 02-10-2008 13:19:32 ]
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo